МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯВаріант 3. Варіант 2. Варіант 1. Зразки завдань для контрольних робіт з методики навчання російської мови 1. Сучасний урок російської мови, його структурні елементи. 2. Сформулюйте цілі уроку «Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми» (5 клас) і «Лексико-стилістичні синоніми і їх види. Антоніми. Пароніми» (10 клас). Чим відрізняється дидактична, розвивальна і виховна мета цих уроків у 5 і 10 класах? 3. Розробіть фрагмент уроку ознайомлення учнів 11 класу з промовою як одним із видів публічного виступу, її класифікацією та виражальними засобами риторики. 1. Пунктуаційні помилки, шляхи їх попередження. 2. Проаналізуйте послідовність роботи над переказом. 3. Розробіть фрагмент уроку, де формуються в учнів 9 класу поняття про актуальне членування речень, його роль у забезпеченні послідовного зв`язку між реченнями в тексті. 1. Спостереження учнями мовних явищ і фактів як ефективний метод засвоєння відомостей з мови. 2. Підготуйте контрольну роботу (диктант і граматичне завдання) з теми «Правопис прислівників» для учнів 7 класу. Опишіть методику проведення такого виду роботи. 3. Під час відвідування уроків російської мови простежте, як на реалізацію основних цілей уроку впливає майстерність учителя, уміння застосовувати педагогічні інновації у своїй практичній діяльності. Опишіть досвід роботи цього вчителя.
(Кожна правильна відповідь оцінюється двома балами. Суму балів поділіть на чотири й отримаєте оцінку за знання всієї теми) 1. Проаналізуйте соціокультурні фактори, що визначають Болонський рух. 2. Сформулюйте мету й основні завдання Болонського процесу. 3. У чому полягає сутність модульного навчання у вищих навчальних закладах України? 4. Поясніть, як ви розумієте поняття «кредитно-модульна технологія навчання» 5. Назвіть відмінності модульного навчання від традиційного. 6. У чому, на вашу думку, полягають особливості побудови змісту та структури курсу «Методика навчання російської мови у загальноосвітніх навчальних закладах» при кредитно-модульній системі навчання? 7. Назвіть і охарактеризуйте форми засвоєння дисциплін циклу російської мови в умовах кредитно-модульного навчання. 8. Охарактеризуйте систему оцінювання знань, умінь і навичок студентів-філологів в умовах кредитно-модульного навчання. 9. Які форми остаточного контролю є засобом органічного зв`язку теоретичного і практичного курсів зазначеної дисципліни? Охарактеризуйте цей вид роботи. 10. Погоджуючись з тим, що рух у європейський освітній простір не має альтернативи, окремі дослідники намагаються застерегти від «бездушної уніфікації за західними зразками». Висловіть і обґрунтуйте власну точку зору на цю проблему.
Читайте також:
|
||||||||
|