Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення ефективності на рівні галузі

Інформація про бізнес і специфіку діяльності підприємства

Інформація про підприємство загального характеру

Інформація яка використовується при оцінці вартості підприємства

Концепції природи вартості. Предмет, мета і принципи оцінки.

 

Основи теорії вартості було закладено А.Смітом, Д.Рікардо, К.Марксом і Ф.Енгельсом, які розглядали природу вартості та трудову природу вартості підприємства.

Вартість господарського об’єкта слід розуміти як сполучення корисності і витрат ресурсів на його створення. Але така вартість відрізняється від балансової або бухгалтерської вартості.

У сучасних підходах вартість розглядається як розрахункова величина, що дорівнює грошовій сумі, за яку передбачається перехід майна в результаті комерційної угоди на дату оцінки.

Розглядають такі види експертної оцінки майна:

- цілісних майнових комплексів підприємств;

- акцій (часток, паїв) у статутних фондах;

- нематеріальних активів;

- рухомого майна;

- нерухомості.

У процесі оцінки можна виділити з основні етапи:

1-підготовчий: -вибір стандарту вартості і методів оцінки;

- підготовка інформації для проведення оцінки;

- оцінка фінансового стану підприємства;

- оцінка ризиків підприємства.

2-оцінний : - виконання необхідних розрахункових процедур, з використанням обраних методів оцінки підприємства (бізнесу).

3-заключний - коригування вартості підприємства (бізнесу);

- складання звіту про оцінку.

 

Для проведення оцінки вартості підприємства необхідно отримати таку інформацію:

(дані про права та терміни володіння, статут, реєстр акціонерів, книги протоколів, балансовий звіт, звіти про прибутки і збитки за попередні роки, бюджети, рогнози, бізнес-план підприємства, техніко-економічне обґрунтування інвестиційних проектів, постійні і змінні витрати, склад і характеристика основних засобів, довгострокові фінансові активи, контракти з покупцями та постачальниками).

(характеристика бізнесу, перспективи, попередні угоди, вигідні інвестори, права, привілеї, зобов’язання, фактори, що впливають на контроль, обмежують продаж, виробничі технології та ін.).

(інформація про макроекономічну ситуацію, характеристика та динаміка галузей, економічні фактори, що впливають на бізнес, ставка дохідності, ринковий попит на продукцію, вплив потенційних змін в законодавстві та інша інформація).

Інформацію можна поділити на:

- вихідну інформацію, отриману безпосередньо оцінювачем за даними бухгалтерського, статистичного та первинного обліку;

- інформацію, отриману від залучених до виконання робіт 3-х осіб;

- інформацію. Отриману від спеціалізованих організацій (галузеві), опубліковану в засобах масової інформації;

- інформацію, не підтверджену на будь яких носіях.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  7. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  8. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Аналіз галузі
  11. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 937

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором. | Методи доходного підходу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.