1. Додатково за перехід першого учасника даються такі бали:
0 - якщо за Умовами перший учасник проходить без страховки або по суддівських перилах;
1 - перший учасник проходить на самостраховці (жердина, льодоруб і т. і.) або з командною страховкою при імітації перешкод;
3- перший учасник проходить з командною страховкою.
2. Можливе використання коефіцієнта У= 1,2 при ускладнених умовах роботи на етапі (наприклад, відсутність площі при наведенні переправи, переправа знизу вгору і т. і.).
3. За автономність роботи на етапі вводяться наступні коефіцієнти: А = 0,8 - якщо етап обладнаний суддівською страху вального супроводжуючою мотузкою;
А-0,5 - якщо на етапі суддівські перильні (для спуску, підйому переправи і т. і.) мотузки;
А-0,3 - якщо весь етап підготовлений суддями;
А=1,0 - якщо весь етап наводиться силами команди.
4. Якщо етап проходиться з "потерпілим", то застосовується коефіцієнт 17=1,2 (крім етапів передбачених п.15).
5. Вказані в таблиці бали застосовуються при протяжності етапу (мотузки) від 20 м до 30 м.
В інших випадках використовуються коефіцієнти:
L=0,8 - якщо протяжність менше 20 м;
L =1,2 - якщо протяжність від 30м до 40м;
L= l,5 - якщо протяжність більше 40 м.
6. Коефіцієнти У, A, L застосовуються як для основних балів оцінки етапу, так і для додаткових згідно п. 1
7. Розрахунок оцінок етапів з урахуванням усіх коефіцієнтів проводиться з точністю до 0,1 бала.
8. Всі етапи умовно поділяються на локальні перешкоди (1-18), спецзавдання (20-27) та протяжні перешкоди (19). Проходження відстані від виконання завдань по орієнтуванню балів не додає.
9. Вказана в таблиці складність етапу відповідає тільки повністю автономній роботі команди. Ті етапи, які не відповідають за технічними параметрами опису розділу 2, не мають умовної складності етапу та оцінки у балах.