МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аналіз виявлених проблем і їхня оцінкаНа основі викладеного можна сформулювати таку послідовність процедур, виконуваних при складанні переліку проблем і його структуризації: 1. Виявлення проблем і формування їхнього переліку на підставі експертного опитування по кожнім напрямку діяльності організації. 2. Встановлення і вимір причинності і передумов між проблемами переліку (каталогу). Ця процедура також здійснюється на основі експертного опитування. 3. Побудова структури (графа) проблем, що визначає раціональну послідовність рішення проблем з погляду причинно-наслідкових зв'язків і можливості максимального використання впливу часткового чи повного вирішення попередніх проблем на більш повне й ефективне вирішення наступних проблем. 4. Аналіз побудованого графа проблем і його коректування з можливим поверненням процедур 1-3, тобто подальше уточнення каталогу проблем, коректування результатів виміру відносин, а також графа проблем у цілому. 5. Для кожного напрямку діяльності організації і функції керування беруться проблеми нульового рівня, тобто базові проблеми (якщо на нульовому рівні проблем мало, то можна до нихдодати і проблеми першого рівня), і для них повторюються процедури 1-4. У результаті одержуємо граф базових проблем у цілому для організації. 6. Аналізуються проблеми нульового рівня як найбільш важливі для всього підприємства. Проведене в такий спосіб виявлення проблем, визначення їхнього взаємного впливу дозволяють створити необхідні Передумови для розробки шляхів (тобто способів і засобів) їхнього рішення. Щоб проблеми були приблизно одного масштабу, доцільно їх формулювати для одного рівня керування, наприклад, організації. У протилежному випадку проблеми вдосконалювання керування в організації, у цілому перекриють проблеми вдосконалювання керування в її окремих підрозділах. Розберемо невеликий приклад. Допустимо, експертам було дане завдання виявити проблеми вдосконалювання підготовки, прийняття і реалізації рішень (можуть бути проблеми вдосконалювання методів керування, вдосконалювання кадрової роботи, структури керування і т.д.). Експертиза виконувалася на основі конкретизованих функцій керування, і було виявлено 11 проблем, що були ранжировані в наступному порядку пріоритетності: 1. Відсутні відпрацьовані процедури прийняття і реалізації рішень. 2. Не відпрацьована технологія підготовки рішень в області капітального будівництва. 3. Відсутня чітка система контролю над виконанням заходів. 4. Недостатньо інформації, необхідної для прийняття рішень на різних рівнях керування. 5. Допускається дисбаланс між завданнями капітального будівництва і ресурсами. 6. Низька ефективність груп системного аналізу. 7. Низька виконавча дисципліна працівників апарату керування. Слабко практикується експертна підготовка проблемних питань. 8. Ослаблено роботу технічного контролю при відвантаженні готової продукції. 9. Порушуються терміни коректування креслень і технологічних процесів. 10. Слабко розвинута гласність у процесі підготовки рішень. За упорядкованим каталогом проблем виконаємо їхню структуризацію (див. рис. 3.2). Стрілками показані взаємозалежні проблеми. Так, наприклад, вирішення проблеми 1 дозволяє вирішити проблеми 2 і 3. Вирішення проблеми 3 дозволяє вирішити проблему 7 і т.п. На основі виявлених проблем можна сформулювати мету, а потім і альтернативи її досягнення.
Читайте також:
|
||||||||
|