МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗЗрівноваження багатоциліндрових ДВЗ. Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗ та їх зрівноваження. План заняття. Заняття № 10. ЗРІВНОВАЖЕНІСТЬ ДВИГУНІВ Сили, які виникають при роботі двигуна, поділяються на внутрішні і зовнішні. Останні інколи називають вільними. До внутрішніх сил відносять ті, що зрівноважуються силами реакції у середині ДВЗ і не передаються на його опори. Це сила тиску газів та сили тертя. До зовнішніх відносять сили, які спроможні викликати коливання двигуна і сприймаються його опорами. До них відносять сили інерції, силу тяги вентилятора системи охолодження, сили реакції відпрацьованих газів, маси рідин, що рухаються, та інші. Зовнішні сили можуть бути зрівноваженими і не зрівноваженими. Зрівноваженими називаються сили, рівнодіюча яких дорівнює нулю і які у багатоциліндровому двигуні не дають як результат не зрівноваженого моменту. Не зрівноважені сили іноді досягають великих значень. Вони передаються на корпус двигуна і через його опори - на раму автомобіля; викликають вібрацію і двигуна, і автомобіля, внаслідок чого можливі порушення кріплення агрегатів та деталей, а при появі резонансу їх поломки; спотворюють показники контрольних приладів; підвищують утомлюваність водіїв та пасажирів. Тому однією з основних вимог, яку ставлять до кожного транспортного двигуна, є забезпечення необхідної зрівноваженості. Із всіх не зрівноважених сил основним джерелом вібрації є сили інерції мас, що обертаються разом з колінчастим валом (відцентрові) KR, і мас, що рухаються зворотно-поступально Fj. Якщо ці сили залишити не зрівноваженими для окремих циліндрів, то разом вони можуть привести до появи не зрівноважених повздовжніх моментів. Моменти МR, які створюються відцентровими силами, постійні за значенням і діють у площинах, які проходять крізь геометричну вісь колінчастого вала. Інакше кажучи, ці моменти ніби обертаються разом з колінчастим валом. Моменти від сил інерції мас, що рухаються зворотно-поступально М j, змінні за значенням, вони діють у площинах, які проходять через осі циліндрів. Крім згадуваних не зрівноважених сил і моментів, у всякому поршневому ДВЗ діє перевертальний момент Мпер , що дорівнює крутному моменту Мк і направлений протилежно йому. Він завжди залишається не зрівноваженим. Тому цілком зрівноважити поршневий ДВЗ неможливо, і подалі мова піде про зрівноваженість без урахування не зрівноваженості Мпер. Двигун внутрішнього згоряння вважається зрівноваженим, якщо при сталому режимі роботи він діє на свої опори з зусиллями, незмінними за значенням і напрямком, які в окремому випадку дорівнюють нулю. Зрівноваженість ДВЗ досягається, в основному, двома способами: по-перше, вибором такої схеми розміщення циліндрів і кривошипів колінчастого вала, при якій не зрівноважені для окремих циліндрів сили або моменти інерції взаємно зрівноважуються; по друге, застосуванням допоміжних мас - противаг, які створюють нові сили інерції, що дорівнюють не зрівноваженим і протилежно направлені цим силам або моментам від них. Читайте також:
|
||||||||
|