Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗ

Зрівноваження багатоциліндрових ДВЗ.

Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗ та їх зрівноваження.

План заняття.

Заняття № 10. ЗРІВНОВАЖЕНІСТЬ ДВИГУНІВ

Сили, які виникають при роботі двигуна, поділяються на внутрішні і зовнішні. Останні інколи називають вільними. До внутрішніх сил відно­сять ті, що зрівноважуються силами реакції у середині ДВЗ і не переда­ються на його опори. Це сила тиску газів та сили тертя. До зовнішніх відносять сили, які спроможні викликати коливання двигуна і сприйма­ються його опорами. До них відносять сили інерції, силу тяги вентиля­тора системи охолодження, сили реакції відпрацьованих газів, маси рідин, що рухаються, та інші. Зовнішні сили можуть бути зрівноваженими і не зрівноваженими. Зрівноваженими називаються сили, рівнодіюча яких дорівнює нулю і які у багатоциліндровому двигуні не дають як результат не зрівноваженого моменту.

Не зрівноважені сили іноді досягають великих значень. Вони пере­даються на корпус двигуна і через його опори - на раму автомобіля; викликають вібрацію і двигуна, і автомобіля, внаслідок чого можливі по­рушення кріплення агрегатів та деталей, а при появі резонансу їх по­ломки; спотворюють показники контрольних приладів; підвищують уто­млюваність водіїв та пасажирів. Тому однією з основних вимог, яку ста­влять до кожного транспортного двигуна, є забезпечення необхідної зрівноваженості. Із всіх не зрівноважених сил основним джерелом вібра­ції є сили інерції мас, що обертаються разом з колінчастим валом (від­центрові) KR, і мас, що рухаються зворотно-поступально Fj. Якщо ці сили залишити не зрівноваженими для окремих циліндрів, то разом вони можуть привести до появи не зрівноважених повздовжніх моментів. Моменти МR, які створюються відцентровими силами, постійні за значенням і діють у площинах, які проходять крізь геометричну вісь ко­лінчастого вала. Інакше кажучи, ці моменти ніби обертаються разом з колінчастим валом.

Моменти від сил інерції мас, що рухаються зворот­но-поступально М j, змінні за значенням, вони діють у площинах, які проходять через осі циліндрів. Крім згадуваних не зрівноважених сил і моментів, у всякому поршневому ДВЗ діє перевертальний момент Мпер , що дорівнює крутному моменту Мк і направлений протилежно йому.

Він завжди залишається не зрівноваженим. Тому цілком зрівноважити поршневий ДВЗ неможливо, і подалі мова піде про зрівноваженість без урахування не зрівноваженості Мпер. Двигун внутрішнього згоряння

вважається зрівноваженим, якщо при сталому режимі роботи він діє на свої опори з зусиллями, незмінними за значенням і напрямком, які в окремому випадку дорівнюють нулю.

Зрівноваженість ДВЗ досягається, в основному, двома способами: по-перше, вибором такої схеми розміщення циліндрів і кривошипів колін­частого вала, при якій не зрівноважені для окремих циліндрів сили або моменти інерції взаємно зрівноважуються; по друге, застосуванням до­поміжних мас - противаг, які створюють нові сили інерції, що дорівню­ють не зрівноваженим і протилежно направлені цим силам або момен­там від них.


Читайте також:

  1. Аферентні волокна, що викликають активність гальмівного нейрона Г.
  2. Електротравматизм. Основні причини та шляхи зниження його рівня. Фактори які його викликають.
  3. Зміни швидкості росту викликають адаптивну відповідь
  4. Механізми, що викликають гіпертрофію волокон
  5. Сили і моменти, які діють в кривошипно – шатунному механізмі одноциліндрового двигуна.
  6. Сумарні сили і моменти, що діють в КШМ одноциліндрового двигуна




Переглядів: 1854

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналітичний вираз сил і моментів. | Зрівноваження одноциліндрового двигуна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.