Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зрівноваження одноциліндрового двигуна.

Загальні умови зрівноваженості ДВЗ. Критерії зрівноваженості

Звичайно в автомобільних та тракторних двигунах внутрішнього згоряння аналізують зрівноваженість лише найбільших за значенням сил інерції (відцентрових KRта створених масами, що рухаються зво­ротно-поступально Fj, які умовно підрозділяють на перший та другий порядок: FjIі FjII), а також моментів від цих сил, відповідно MR, М jI, і М jII. Тому загальні теоретичні умови зрівноваженості ДВЗ мають ви­гляд:

KR = 0; MR = 0;

FjI = 0; М jI= 0;

FjII= 0; М jII= 0.

 

В одноциліндровому двигуні не зрівноважені сили інерції : від обертових мас - KRта від мас, що рухаються зворотно-поступально - FjIі FjII і перевертальний момент Мпер. Одноциліндровий двигун можливо зрівноважити тільки установкою противаг.

1.3.1. Зрівноваження сили інерції - KR

Для зрівноваження відцентрової сили KRпотрібно на продовженні щік кривошипа колінчастого валу на відстані ρпр поставити противаги масою mпр ці маси створять сили інерції Кпр і тоді при умові

коли: 2 Кпр = KR ( умова зрівноваження сили KR) ця сила буде зрівноважена.

Розкриємо значення цих сил: 2mпр ρпрω2 = mr2Задавшись відстанню ρпр знаходимо масу противаги mпр = mr r/2ρпр

Рис. 1. Схема зрівноваження одноциліндрового двигуна.

Для зрівноваження сили інерції першого порядкуFjI потрібно встановити два додаткових валу О1

та О2, які будуть обертатися з кутовою швидкістю ω назустріч один одному, причому кутові швидкості валів О і О1 будуть співпадати. На валах О1 і О2 на однаковій відстані від осі руху поршня поставимо по противазі масою mпр1 на відстані ρпр1 причому противаги будують направлені під кутом α до вертикалі протилежно одна одній. 4Маси mпр1 створять 4 сили Fпр1

Розкладемо сили Fпр1 на дві складові : Fпр1х (горизонтальні) та Fпр1y ( вертикальні) горизонтальні складові рівні по величині але протилежні по напрямку тому вони одна одну зрівноважують і ми ними нехтуємо. Вертикальні складові Fпр1y перенесемо на вісь руху поршня у вигляді вектора 4Fпр1y

направленого вниз, тоді умова зрівноваження буде наступна: 4Fпр1y = FjI розкриємо складові сил

та отримаємо наступне: 4 mпр1 ρпр1 ω2cosα = mj r ω2cosα Задавшись відстанню ρпр1 знаходимо масу противаги mпр1 = mj r/4ρпр1

Для зрівноваження сили інерції другого порядку FjII що діє повздовж осі циліндра і змінюється по гармонічному закону з частотою 2ω потрібно поставити ще два додаткових вала О3 і О4 , які будуть обертатися з частотою 2ω протилежно один одному, причому напрямок валів О2 і О3 будуть співпадати. На цих валах по осі руху поршня поставимо по противазі mпр2 на відстані ρпр2 причому противаги будують направлені під кутом 2α до вертикалі назустріч одна одній. 2Маси mпр2 створять 2 сили Fпр2 Розкладемо сили Fпр2 на дві складові : Fпр2х (горизонтальні) та Fпр2y ( вертикальні) горизонтальні складові рівні по величині і направлені назустріч ода одній тому вони одна одну зрівноважують і ми ними нехтуємо. Вертикальні складові Fпр2y перенесемо на вісь руху поршня у вигляді вектора 2Fпр2y направленого вниз, тоді умова зрівноваження буде наступна:

2Fпр2y = Fj2розкриємо складові сил та отримаємо наступне: 2mпр2 ρпр2 (2ω)2cos2α =mj r ω2cos2α Задавшись відстанню ρпр2 знаходимо масу противаги mпр2 = mj r/8ρпр2

 


Читайте також:

  1. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  2. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.
  3. Вимірювальні прилади безпосередньої оцінки та автоматизованого зрівноваження
  4. Ефективні показники двигуна.
  5. Збирання схеми прямого пуску трифазного двигуна.
  6. Зрівноваження 4-х тактного рядного 6 -ти циліндрового двигуна.
  7. Показники робочого циклу і двигуна.
  8. Ремонт двигуна.
  9. Розрахунок асинхронного електродвигуна.
  10. Сили і моменти, які діють в кривошипно – шатунному механізмі одноциліндрового двигуна.
  11. Сумарні сили і моменти, що діють в КШМ одноциліндрового двигуна




Переглядів: 2619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗ | Зрівноваження 4-х тактного рядного 6 -ти циліндрового двигуна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.