Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Показники робочого циклу і двигуна.

Процес випуску

Завершальним процесом циклу є процес випуску відпрацьованих газів, призначений для очищення циліндра від продуктів згоряння після робочого ходу. Щоб циліндр краще очищався, випускний клапан відкривається до приходу поршня в НМТ. При цьому гази, маючи порівняй високі температуру і тиск, починають виходити з циліндра з кри­тичною швидкістю, яка nриблизно до­рівнює 500—600 м/сек; при цьому ство­рюється сильний шум. Після цього по­чинається примусове виштовхування газів з циліндра з середньою швидкістю 60—100 м/сек.

 

Рис. Індикаторна діаграма процесу випуску.

Тиск випуску внаслідок опорів впускної системи завжди вищий від атмосферного (рис.). Цей тиск зале­жить від кількості обертів колінчастого вала, міри стиснення, дроселювання. Відомо, що встановлення глушника значно підвищує тиск випуску і погіршує очищення циліндрів (рис., крива вr′). Щоб циліндр кра­ще очищався від відпрацьованих газів, випускний клапан звичайно закривається після проходження поршнем ВМТ, оскільки в цей час гази ще продовжують виходити з циліндра за інерцією.

 

5.1. Індикаторні показники.Робочий цикл характеризується індикаторними показниками. Ці показники стосуються процесів, що відбуваються всередині циліндра двигуна, й характеризують досконалість циклу за тепловикористанням. До них належать: середній індикаторний тиск – Рі , індикаторна робота – Wі , індикаторна потужність – Nі , індикаторний момент – Mі , індикаторний ККД – ηі , питома індикаторна витрата палива – gі .

Частина теплової енергії, яка виділяється при згорянні палива, в процесі розширення при здійснені робочого циклу перетворюється в корисну роботу. Таку роботу називають індикаторною - Wі . Індикаторна робота, яка відповідає площі індикаторної діаграми, що знаходиться між кривими стику і розширення виражають позитивну роботу Wi (+); площа діаграми, що розташована між кривими впуску і стиску еквівалентна роботі витраченої на газообмін ( насосні втрати ) - називають механічними втратами Wі ( - ).

 

Діаграми до визначення: роботи дійсного циклу ДВЗ (мал. а); і середнього індикаторного тиску (мал. б). Різницю між дійсною і розрахунковою (теоретичною) діаграмами враховує коефіцієнт округлення діаграми φ, який дорівнює 0,92...0,97, тоді робота дійсного циклу дорівнює:

Wi = φ Wі' ( Дж.) (1).

де: Wi – індикаторна робота дійсного циклу ( Дж.);

Wі' – індикаторна робота теоретичного циклу (Дж).

5.1.1. Індикаторна робота Wi залежить від розміру циліндра, ступені стиску ε , частоти обертів n, способу сумішоутворення, та інше. Величина Wi , може бути визначена по параметрам робочого тіла у характерних точках розрахункового циклу.

Wi = Wp – Wст = PсVс (Дж) (2).

5.1.2. В результаті здійснення циклу теплова енергія, утворена при згорянні палива, перетворюється на корисну роботу, яку розвивають гази всередині циліндра. При цьому тиск газів у циліндрі безперервно змінюється за ходом поршня. Вести теоретичні розрахунки, враховуючи змінний тиск, теж незручно; тому для зручності розрахунків, а також для порівняння різних двигунів між собою вводять поняття середнього індикаторного тиску.

Середнім індикаторним тиском називають умовний постійно діючий надлишковий тиск, при якому робота газів за один хід поршня дорівнює їх роботі при дійсному змінному тиску.

Замінимо площу Wi (+) рівновеликим прямокутником з основою Vh (мал. б). Висота якого Pі , тоді середній індикаторний тиск дорівнює:

Pi = (МПа) (3).

де: Wi - робота за цикл в (Дж); Vh - робочий об'єм циліндра в ( л ).

5.1.3. Індикаторна потужність. За один цикл в одному циліндрі виконується індикаторна робота в ( Дж).

Wi= (Дж). (4)

Кількість робочих циклів за секунду: z= ;

де: 2n – кількість обертів колінчастого валу за цикл ( об/хв. );

60 – перевідний коефіцієнт хвилин у секунди;

τ – коефіцієнт, що враховує тактність; для двотактного двигуна τ = 2, для чотиритактного двигуна τ = 4,

З урахуванням відміченого, залежність для індикаторної потужності двигуна в кВт, має вигляд:

Nі = Wj · z · I = = (кВт) ; (5)

5.1.4. Індикаторний ККД (ηі) , являє собою відношення кількості теплоти (Qі) перетвореної на індикаторну роботу (Wj) до теплоти палива (Qо), витраченого для виконання цієї роботи.

η i = ; η i = (6)

де: ΔGпц – циклова подача палива ( кг );

Нu – теплота згоряння палива (Дж/кг );

Wi – індикаторна робота за цикл(Дж);

3600 – перевідний коефіцієнт.

5.1.5. Для оцінки зменшення витрати теплоти в дійсному циклі порівняно з термодинамічним вводять поняття відносного ККД (ηо ) :

ηо = (7)

5.1.6. Крім індикаторного ККД, економічність дійсного циклу характеризує індикаторна питома витрата палива ( qі ):

qi = (r/кВт · год.) (8)

де: Gп – годинна витрата палива ( кг/год).

5.1.7. Годинна витрата палива дорівнює:

Gп = (кг/год) (9)

де: 3,6 – перевідний коефіцієнт (гр - в кг; сек. - в год );

ΔGп – витрата палива в грамах за один вимір;

τ – час у секундах.

5.1.8. Зв'язок між ηі і qі дає рівняння:

ηі = (10)

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. Абсолютні показники фінансової стійкості
  3. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  6. Аналіз використання фонду робочого часу.
  7. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  8. Аналітичні показники ряду динаміки.
  9. Аналітичні показники ряду динаміки.
  10. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  11. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  12. Базисні показники




Переглядів: 2223

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори , які впливають на фази. | Ефективні показники двигуна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.