Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зрівноваження 4-х тактного рядного 6 -ти циліндрового двигуна.

Зрівноваження 4-х тактного рядного 4-х циліндрового двигуна.

Зрівноваження багатоциліндрових двигунів.

2.1.Правила зрівноваження багатоциліндрових двигунів:

1.1 .В двигунах з числом циліндрів більше двох і одним колінчастим валом, в якому кути між кривошипами рівні, сума відцентрових сил Кг і сума сил інерції першого порядку Fj i дорівнює нулю.

(Σ Кг = 0; Σ FjI =0;)

1.2. При попередніх умовах, коли кривошипи вала не розташовані в одній площині то сума сил інерції другого порядку FjII також дорівнює нулю.

2. В двигунах з колінчастим валом, який має дзеркальну симетрію, сума моментів відцентрових сил дорівнює нулю (Σ Мг = 0;) та сума моментів сил інерції першого і другого порядку дорівнює нулю

(Σ MjI= 0 і Σ МjII =0.)

3. Сума моментів сил інерції другого порядку дорівнює нулю (Σ МjII =0), коли парна кількість кривошипів, і коли пари кривошипів розташовані на однаковій відстані від середини валу і кут між парами кривошипами валу складає 180°

Кривошипи такого валу розташовані під кутом 180° (720° / і - де і - число циліндрів двигуна.) В цьому двигуні з числом циліндрів більше двох і одним колінчастим валом, в якому кути між кривошипами рівні 180°, сума відцентрових сил Кг і сума сил інерції першого порядку Fj1дорівнює нулю. (Σ Кг = 0; Σ FjI = 0;), тому що кривошипи вала розташоані в одній площині то сума сил інерції другого порядку Fj11 не дорівнює нулю. (Σ FjII = - 4mjr λ ω 2cos 2α)Тому, що колінчастий вал має дзеркальну симетрію то сума моментів від сил інерції дорівнює нулю (Σ Мг = 0;Σ MjI = 0 і Σ MjII ) Даний двигун не зрівноважений, треба зрівноважити!) FjII.

Кривошипи такого валу розташовані під кутом 120° (720° / і - де і - число циліндрів двигуна.) В цьому двигуні з числом циліндрів більше двох і одним колінчастим валом, в якому кути між кривошипами рівні 120°, сума відцентрових сил Кг і сума сил інерції першого порядку Fji дорівнює нулю, а тому що кривошипи вала розташовані не в одній площині то сума сил інерції другого порядку Fjn також дорівнює нулю. (Σ Кг = 0; Σ FjI = 0; Σ FjII = 0; )

Тому, що колінчастий вал має дзеркальну симетрію то сума моментів від сил інерції дорівнює нулю (Σ Mr = 0; Σ Μj I = 0 і Σ МjII = 0.) Даний двигун зрівноважений даний двигун зрівноважений із за своєї конструкції і зрівноваження не потребує.

Зрівноваження 4-х тактного V- подібного 6 -ти циліндрового двигуна. Кривошипи такого валу розташовані під кутом 120° (720°/ і - де і - число циліндрів двигуна.)

В цьому двигуні з числом циліндрів більше двох і одним колінчастим валом, в якому кути між кривошипами рівні 120°, сума відцентрових сил Кг і сума сил інерції першого порядку FjI дорівнює нулю, а тому що кривошипи вала розташовані не в одній площині то сума сил інерції другого порядку FjII також дорівнює нулю. (Σ Кг = 0; Σ FjI = 0; Σ FjII = 0; )

Тому, що колінчастий вал не має дзеркальної симетрії то сума моментів від всіх сил інерції не дорівнює нулю. Даний двигун не зрівноважений, потребує зрівноваження всіх моментів. Часткове зрівноваження моментів здійснюється шляхом постановки кінцевих противаг під кутом 30° до вертикалі.

 

Рис. 2. Схема постановки кінцевих противаг 4-х тактного V- подібного 6 -ти циліндрового двигуна.

Зрівноваження 4-х тактного V- подібного 8 -ми циліндрового двигуна.Куть між кривошипами колінчастого валу може бути 90° та 180°. Спочатку роздивимося плоский вал (кут -180° )

В цьому двигуні з числом циліндрів більше двох і одним колінчастим валом, в якому кути між кривошипами рівні 180°, сума відцентрових сил Кг і сума сил інерції першого порядку Fji дорівнює нулю. (Σ Кг = 0; Σ FjI = 0;), тому що кривошипи вала розташовані в одній площині то сума сил інерції другого порядку Fjn не дорівнює нулю. (Σ FjII = - 8mjr λ ω2cos 2α) Тому, що колінчастий вал має дзеркальну симетрію то сума моментів від сил інерції дорівнює нулю

(Σ Mr = 0; Σ Μ ji = Ο і Σ Мщ = 0.) Даний двигун не зрівноважений, треба зрівноважити Σ Fjn. Роздивимося хрестоподібний вал вал (кут = 90°)

В цьому двигуні з числом циліндрів більше двох і одним колінчастим валом, в якому кути між

кривошипами рівні 90°, сума відцентрових сил Кг і сума сил інерції першого порядку FjI дорівнює

нулю. (Σ Кг = 0; Σ FjI = 0;), тому що кривошипи вала розташовані не в одній площині то сума сил

інерції другого порядку FjII також дорівнює нулю. (Σ Кг = 0; Σ FjI =0; Σ FjII = 0; )

Тому, що колінчастий вал не має дзеркальної симетрії то сума моментів від всіх сил інерції не дорівнює нулю.

Сума моментів сил інерції другого порядку дорівнює нулю Σ МjII = 0, тому що парна кількість кривошипів, і пари кривошипів розташовані на однаковій відстані від середини валу і кут між парами кривошипами валу складає 180°

Даний двигун не зрівноважений, треба зрівноважити моменти Σ Мг і Σ Μ jI

При хрестоподібному валі моменти Σ Мг і Σ Μ jI - зрівноваження моментів здійснюється шляхом

постановки кінцевих противаг під кутом 18° 26 до вертикалі.

 

Рис. 3. Схема постановки кінцевих противаг 4-х тактного V- подібного 8 -ми циліндрового двигуна. Момент від відцентрової сили дорівнює:

Мг = а Кг=3,162аКг Момент від сили інерції дорівнює:

MjI= mjrω2a

 


Читайте також:

  1. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  2. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.
  3. Вимірювальні прилади безпосередньої оцінки та автоматизованого зрівноваження
  4. Виникнення і розвиток землевпорядного проектування
  5. Ефективні показники двигуна.
  6. Заміна контактного дроту
  7. Збирання схеми прямого пуску трифазного двигуна.
  8. Зрівноваження одноциліндрового двигуна.
  9. Мета і функції землевпорядного проектування
  10. Показники робочого циклу і двигуна.
  11. Поняття і сутність землевпорядного проектування




Переглядів: 975

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зрівноваження одноциліндрового двигуна. | Конструкція нерухомі групи деталей кривошипно-шатунного механізму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.