МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сумарні сили і моменти, що діють в КШМ одноциліндрового двигунаЗведення мас деталей кривошипно-шатунного механізму. План заняття. Заняття № 9. ДИНАМІКА КРИВОШИПНО-ШАТУННОГО МЕХАНІЗМУ. Рис.3. Графічне зображення переміщення а, швидкості б і прискорення поршня в . Знаходимо кут при, якому буде максимальне значення швидкості поршня = arcos( ) Визначене значення кута підставляємо у формулу (8.2) при (0,2…0,3) = 75…80о
Середнє статистичне значення максимальної швидкості поршня дорівнює Vпмах = 1,62 Vп. с Прискорення поршня є першою похідною від швидкості поршня Миттєве прискорення поршня, або прискорення в будь-який заданий момент часу, можна визначити як першу похідну від швидкості за часом: Jп = Щоб знайти залежність прискорення поршня від кута поворота кривошипа права частина виразу множиться і ділиться на d Jп = ; де - зміна кута повороту кривошипа за часом, що являє собою кутову швидкість, тобто = , тому Jп = Продиференцювавши рівняння швидкості поршня за кутом повороту кривошипа отримаємо: Jп = R 2 (cos + cos2 ), м/с2. (15.4) За цим рівнянням можна побудувати графік прискорення поршня (рис.15.3,в) Jп1 = R 2 cos – прискорення поршня при нескінченно довгому шатуні ( Lш= ∞, коли = 0); Jп2 = R 2 cos 2 поправка до прискорення поршня першого порядку на кінцеву довжину шатуна. Із аналізу рівняння (8.3) і графіка прискорення можливо встановити, що поршень має екстремальне значення при = 0о у ВМТ, тоді Jпмах = R 2 (1 + ), при = 180о у НМТ Jпмах180 = -R 2 (1 - ) Мінімальне значення прискорення поршня Jп = 0 буде при максимальній швидкості. При = 0,25 крива Jп має опуклу форму у бік осі . При < 0,25 крива Jп має випуклу форму. Максимальне прискорення поршня = 10 000м/с2 Відношення поршня до діаметра циліндра.Хід поршня S діаметр циліндра D, основні розміри циліндра двигуна. В автомобільних двигунах D = 70…130 мм. Відношення S/D є одним із основних параметрів визначаючих розміри і масу двигуна. В сучасних двигунах відношення S/D = 0,8…1,2. Коли S/D > 1, двигуни називаються довгохідними; при S/D < 1 – двигуни називають короткохідними. У високо обертових двигунів S/D бажано зменшувати для утримування помірної швидкості поршня, збільшення механічного ККД, зниження розмірів в напрямку вісі циліндрів і підвищення жорсткості колін валу.
У процесі роботи двигуна деталі кривошипно-шатунного механізму переміщуються із значними швидкостями і прискореннями, внаслідок чого на них діють великі навантаження, знати, які потрібно для виконання надійних розрахунків. Основними силами, що діють на деталі кривошипно-шатунного механізму працюючого двигуна, є: - сили тиску газів; - сили інерції рухомих мас; - сили тертя. Вивчення цих сил зводиться кінець-кінцем до вміння аналітично або графічно визначити їх абсолютну величину, яка необхідна для розрахунку на міцність і визначення навантажень на підшипники. Читайте також:
|
||||||||
|