![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сумарні сили і моменти, що діють в КШМ одноциліндрового двигунаЗведення мас деталей кривошипно-шатунного механізму. План заняття. Заняття № 9. ДИНАМІКА КРИВОШИПНО-ШАТУННОГО МЕХАНІЗМУ. Рис.3. Графічне зображення переміщення а, швидкості б і прискорення поршня в . Знаходимо кут при, якому буде максимальне значення швидкості поршня = arcos( ) Визначене значення кута підставляємо у формулу (8.2) при (0,2…0,3) = 75…80о
Середнє статистичне значення максимальної швидкості поршня дорівнює Vпмах = 1,62 Vп. с Прискорення поршня є першою похідною від швидкості поршня Миттєве прискорення поршня, або прискорення в будь-який заданий момент часу, можна визначити як першу похідну від швидкості за часом: Jп = Щоб знайти залежність прискорення поршня від кута поворота кривошипа права частина виразу множиться і ділиться на d Jп = ; де - зміна кута повороту кривошипа за часом, що являє собою кутову швидкість, тобто = , тому Jп = Продиференцювавши рівняння швидкості поршня за кутом повороту кривошипа отримаємо: Jп = R 2 (cos + cos2 ), м/с2. (15.4) За цим рівнянням можна побудувати графік прискорення поршня (рис.15.3,в) Jп1 = R 2 cos – прискорення поршня при нескінченно довгому шатуні ( Lш= ∞, коли = 0); Jп2 = R 2 cos 2 поправка до прискорення поршня першого порядку на кінцеву довжину шатуна. Із аналізу рівняння (8.3) і графіка прискорення можливо встановити, що поршень має екстремальне значення при = 0о у ВМТ, тоді Jпмах = R 2 (1 + ), при = 180о у НМТ Jпмах180 = -R 2 (1 - ) Мінімальне значення прискорення поршня Jп = 0 буде при максимальній швидкості. При = 0,25 крива Jп має опуклу форму у бік осі . При < 0,25 крива Jп має випуклу форму. Максимальне прискорення поршня = 10 000м/с2 Відношення поршня до діаметра циліндра.Хід поршня S діаметр циліндра D, основні розміри циліндра двигуна. В автомобільних двигунах D = 70…130 мм. Відношення S/D є одним із основних параметрів визначаючих розміри і масу двигуна. В сучасних двигунах відношення S/D = 0,8…1,2. Коли S/D > 1, двигуни називаються довгохідними; при S/D < 1 – двигуни називають короткохідними. У високо обертових двигунів S/D бажано зменшувати для утримування помірної швидкості поршня, збільшення механічного ККД, зниження розмірів в напрямку вісі циліндрів і підвищення жорсткості колін валу.
У процесі роботи двигуна деталі кривошипно-шатунного механізму переміщуються із значними швидкостями і прискореннями, внаслідок чого на них діють великі навантаження, знати, які потрібно для виконання надійних розрахунків. Основними силами, що діють на деталі кривошипно-шатунного механізму працюючого двигуна, є: - сили тиску газів; - сили інерції рухомих мас; - сили тертя. Вивчення цих сил зводиться кінець-кінцем до вміння аналітично або графічно визначити їх абсолютну величину, яка необхідна для розрахунку на міцність і визначення навантажень на підшипники. Читайте також:
|
||||||||
|