Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ 5].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підібрати повідомлення у засобах масової інформації про прийняття різних видів нормативно-правових актів.

Зразки відповідей.

Завдання 4 [с. 32].

Конституція України; Указ Президента України; Постанова Кабінету Міністрів України; нормативний акт, прийнятий Верховною Радою Автономної Республіки Крим; Рішення Львівської облради; Рішення сільської Ради

 

Завдання 5 [с. 32].

Акти нормативного характеру: Закон України «Про освіту», Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок видачі ліцензій на освітню діяльність», Наказ Міністерства освіти і науки України «Про порядок проведення державної підсумкової атестації», Конституція України, Закон України «Про внесення змін до Статті 124 Конституції України».

Акти індивідуального характеру: Рішення Одеської облради про відведення земельної ділянки під будівництво заводу, Указ Президента України «Про присвоєння військового звання генерал-полковник», Постанова Кабінету Міністрів України «Про утворення Академії транспорту України».

 

Завдання 6 [с. 32].

Питання для порівняння Нормативний акт Індивідуальний акт
На які правовідносини розповсюджується На всі правовідносини, які мають відношення до цієї сфери На правовідносини, що виникли в конкретному випадку
Скільки разів застосовується Багаторазово Одноразово
На кого розповсюджується На всіх, хто має відношення до правовідносин у певній сфері На учасників конкретного випадку правовідносин
Характер правового акта (загальний чи конкретний) Загальний Конкретний

 

Завдання 8 [с. 33].

а) Діятиме Закон України «Про міліцію», тому що він має вищу юридичну силу порівняно з нормативним актом, прийнятим Верховною Радою Автономної Республіки Крим;

б) діятиме Закон України «Про освіту», тому що рішення районної ради має нижчу юридичну силу порівняно із законом.

 


урок № 6

Тема.Правопорушення.

Мета:сформувати в учнів поняття правопорушення, ознайомити з видами правопорушень; формувати вміння учнів визначати з точки зору правознавства, чи є певні події правопорушеннями та до якого виду правопорушень вони відносяться.

Основні поняття:правопорушення, діяння.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття й ознаки правопорушення.

2. Причини правопорушень.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 881

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні та нормативні правові акти. | I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.