МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1) Опрацювати текст підручника [§ 5]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Підібрати повідомлення у засобах масової інформації про прийняття різних видів нормативно-правових актів. Зразки відповідей. Завдання 4 [с. 32]. Конституція України; Указ Президента України; Постанова Кабінету Міністрів України; нормативний акт, прийнятий Верховною Радою Автономної Республіки Крим; Рішення Львівської облради; Рішення сільської Ради
Завдання 5 [с. 32]. Акти нормативного характеру: Закон України «Про освіту», Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок видачі ліцензій на освітню діяльність», Наказ Міністерства освіти і науки України «Про порядок проведення державної підсумкової атестації», Конституція України, Закон України «Про внесення змін до Статті 124 Конституції України». Акти індивідуального характеру: Рішення Одеської облради про відведення земельної ділянки під будівництво заводу, Указ Президента України «Про присвоєння військового звання генерал-полковник», Постанова Кабінету Міністрів України «Про утворення Академії транспорту України».
Завдання 6 [с. 32].
Завдання 8 [с. 33]. а) Діятиме Закон України «Про міліцію», тому що він має вищу юридичну силу порівняно з нормативним актом, прийнятим Верховною Радою Автономної Республіки Крим; б) діятиме Закон України «Про освіту», тому що рішення районної ради має нижчу юридичну силу порівняно із законом.
урок № 6 Тема.Правопорушення. Мета:сформувати в учнів поняття правопорушення, ознайомити з видами правопорушень; формувати вміння учнів визначати з точки зору правознавства, чи є певні події правопорушеннями та до якого виду правопорушень вони відносяться. Основні поняття:правопорушення, діяння. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття й ознаки правопорушення. 2. Причини правопорушень. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|