МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1) Опрацювати текст підручника [§ _____]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Визначити недоліки та переваги різних виборчих систем, відповідь оформити у вигляді таблиці. Зразок відповіді. Завдання 7.
УРОК № 28 Тема. Верховна Рада України. Мета:ознайомити учнів з функціями і повноваженнями Верховної Ради України, її завданнями, структурою та порядком роботи; виховувати в учнів повагу до органів державної влади та їх діяльності, потребу в отриманні інформації про їх роботу; розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти. Основні поняття:Верховна Рада України, сесія, фракція. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Статус Верховної Ради України. 2. Організація роботи Верховної Ради України. 3. Повноваження Верховної Ради України. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. — Відтворіть на дошці схему «Поділ державної влади в Україні». Цифрова розминка. — Наведіть юридичне значення цифр: 18 (мінімальний вік виборців), 21 (мінімальний вік кандидата до Верховної Ради України), 450 (кількість народних депутатів України), 3 (мінімальний відсоток голосів, який має отримати партійний список для участі в розподілі місць у Верховній Раді України за пропорційною виборчою системою), 3 000 000 (мінімальна кількість виборців, які повинні висловитися за проведення референдуму, для проголошення референдуму за народною ініціативою), 100 000 (мінімальна кількість виборців, які повинні висловитися за проведення референдуму, для проголошення референдуму за народною ініціативою в регіоні України) тощо. Фронтальне опитування. 1) Схарактеризуйте принципи проведення виборів. 2) Який встановлено порядок обрання народних депутатів України?
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|