Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ _____].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Визначити недоліки та переваги різних виборчих систем, відповідь оформити у вигляді таблиці.

Зразок відповіді.

Завдання 7.

Мажоритарна виборча система відносної більшості Мажоритарна виборча система абсолютної більшості Пропорційна виборча система Змішана система
Велика Британія, Індія, Канада, США Білорусь Австрія, Бельгія, Болгарія, Бразилія, Греція, Данія, Естонія, Ізраїль, Іспанія, Італія, Латвія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Туреччина, Фінляндія, Франція, Швейцарія, Швеція, Японія Азербайджан, Албанія, Грузія, Литва, Мексика, Росія, Угорщина, Німеччина

 


УРОК № 28

Тема. Верховна Рада України.

Мета:ознайомити учнів з функціями і повноваженнями Верховної Ради України, її завданнями, структурою та порядком роботи; виховувати в учнів повагу до органів державної влади та їх діяльності, потребу в отриманні інформації про їх роботу; розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти.

Основні поняття:Верховна Рада України, сесія, фракція.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Статус Верховної Ради України.

2. Організація роботи Верховної Ради України.

3. Повноваження Верховної Ради України.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальне завдання.

— Відтворіть на дошці схему «Поділ державної влади в Україні».

Цифрова розминка.

— Наведіть юридичне значення цифр: 18 (мінімальний вік виборців), 21 (мінімальний вік кандидата до Верховної Ради України), 450 (кількість народних депутатів України), 3 (мінімальний відсоток голосів, який має отримати партійний список для участі в розподілі місць у Верховній Раді України за пропорційною виборчою системою), 3 000 000 (мінімальна кількість виборців, які повинні висловитися за проведення референдуму, для проголошення референдуму за народною ініціативою), 100 000 (мінімальна кількість виборців, які повинні висловитися за проведення референдуму, для проголошення референдуму за народною ініціативою в регіоні України) тощо.

Фронтальне опитування.

1) Схарактеризуйте принципи проведення виборів.

2) Який встановлено порядок обрання народних депутатів України?

 


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 1046

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Евристична бесіда. | III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.122 сек.