МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Евристична бесіда.— Висловіть аргументовану думку щодо етапів проведення виборів. Учням необхідно згадати інформацію із засобів масової інформації під час проведення передвиборчих кампаній та безпосередньо виборів, які проводилися в Україні, врахувати принципи виборів. За необхідності допомагаю учням навідними запитаннями. Узагальнюю та коригую відповіді учнів, визначаю основні етапи виборчої кампанії: формування виборчих округів і дільниць, виборчих комісій, складання списків виборців, висунення кандидатів та їх реєстрація, передвиборча агітація, голосування, підведення підсумків та їх оголошення, реєстрація обраних кандидатів. При цьому звертаю увагу учнів на основні моменти голосування, які має знати кожен виборець. 1) Кожен виборець має голосувати особисто, голосування за інших (навіть найближчих родичів), за дорученням тощо не допускається. 2) Кожен виборець бере участь у виборах на виборчій дільниці, де його внесено до списку виборців відповідно до місця проживання. 3) Виборчий бюлетень видається членом виборчої комісії на підставі документа, який посвідчує особу (паспорта, військового квитка). 4) При отриманні бюлетеня виборець має розписатися у списку виборців та у відривному талоні на виборчому бюлетені. 5) Для того, щоб висловити свою думку, виборець в кабіні (кімнаті) для таємного голосування ставить певну позначку («галочку» , хрестик тощо) проти прізвища кандидата, назви партії або варіанта рішення, яке він підтримує, або проти речення «Не підтримую жодного кандидата (жодної партії)». Виборець має право зробити лише одну позначку, бюлетень, у якому зроблено більше однієї позначки або не зроблено жодної, вважається недійсним. 6) Здійснивши вибір, виборець опускає бюлетень в скриньку для голосування. (За можливості використання резервного уроку і враховуючи важливість свідомої участі кожного виборця у виборах, проводжу рольову гру)
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Бесіда. 1) Назвіть форми прямого народовладдя. 2) Визначте різницю між референдумом та виборами. 3) Схарактеризуйте принципи, на яких провадяться вибори та референдуми. 4) Які виборчі системи ви можете назвати?
V. ПІДСУМКИ УРОКУ Аналізую роботу учнів на уроці й зазначаю, що саме шляхом участі у виборах громадяни найчастіше реалізують своє право на участь в управлінні державою.
Читайте також:
|
||||||||
|