Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бесіда.

1) Поясніть, що означає юридична сила нормативного акта.

2) Які з нормативних актів мають найвищу юридичну силу?

 

Узагальнюю відповіді учнів і наголошую, що найвища юридична сила конституції є другою особливістю її правового статусу. Конституції притаманні підвищена стабільність (порядок внесення змін до неї, як правило, більш ускладнений, ніж до звичайних законів) та підвищений рівень захисту з боку держави. Крім того, конституція носить установчий характер, на ній базуються всі інші нормативно-правові акти держави.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Назвіть основні правові акти на шляху України до незалежності, укажіть дати їх прийняття.

2) Визначте основні положення Декларації про державний суверенітет та Акта проголошення незалежності України.

3) Розкрийте особливості правового статусу конституції як основного закону держави.

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

У своєму висновку наголошую, що конституція є основним законом будь-якої держави. Конституції прийняті, і діють у більшості сучасних держав. Не є виключенням і наша країна. Зміст Основного Закону України буде розглянуто на подальших уроках.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ ______].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підготувати повідомлення про державну символіку України.

4) Підготуватися до диспуту «Законодавче регулювання міжнаціональних відносин в Україні та мовної проблеми». (Диспут відбудеться на уроці 25.)

 

Рекомендації з підготовки до диспуту

У класному куточку заздалегідь вивішую інформаційний листок, відомості з якого кожен учень заносить до свого робочого зошита.

Зразок інформаційного листка.

Тема диспуту «Регулювання міжнаціональних відносин в Україні та мовної проблеми»

Дата проведення ______

План

I. Забезпечення прав національних меншин в Україні.

II. Проблема державної мови, розвитку та вживання інших мов в Україні.

Розподіляю ролі (представники окремих національних груп; урядовці таких органів державного управління, як Кабінет Міністрів України; місцева адміністрація), питання для опрацювання (або — можливий варіант — учні самі вибирають їх), призначаю час для індивідуальних консультацій з питань диспуту.

Поряд з цим пропоную учням ознайомитися з повідомленнями засобів масової інформації, що стосуються використання мов в Україні, життя людей різних національностей в державі або в районі, де розташована школа.


Читайте також:

  1. Бесіда.
  2. Бесіда.
  3. Бесіда.
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Пам’ятка учня про правила проведення дискусії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.