Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пам’ятка учня про правила проведення дискусії

Текст пам’ятки занотовується у зошитах.

1. Сперечайтеся по суті, бо головне в дискусії — аргументи, факти, логіка, доказовість.

2. Чітко формулюйте власні думки, намагайтеся обґрунтувати істину.

3. Виявляйте скромність, самокритичність, вмійте визнавати критичні зауваження щодо свого виступу.

4. Не перебивайте виступи своїх опонентів, уважно прислухайтеся до їхньої думки, реагуйте на неї.

5. Підкорюйтеся правилам дискусії.


УРОК № 24

Тема.Основні засади Конституції України.

Мета:ознайомити учнів з основними засадами Конституції України; розвивати вміння використовувати нормативно-правових актів для аналізу певних ситуацій; виховувати повагу до державних символів України.

Основні поняття:Державний Прапор України, Державний Герб України, Державний Гімн України, пряма дія Конституції, адміністративно-територіальний устрій України.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент

II. Вивчення нового матеріалу

1. Загальні засади Конституції України.

2. Адміністративно-територіальний устрій України.

3. Державна символіка України.

III. Закріплення нових знань і вмінь учнів

IV.Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. вивчення нового матеріалу

Загальні засади Конституції України.

Розповідь учителя.

Конституція України посідає перше місце в законодавстві країни і містить основи національної системи права. Вона є важливим політико-правовим документом довготермінової дії, що закріплює засади державної політики України.

За своєю структурою Конституція України складається з преамбули і п’ятнадцяти розділів (чотирнадцять розділів об’єднують 161 статтю, розділ п’ятнадцятий містить «Перехідні положення»).

Завдання.

1) Опрацюйте текст ст. 1 Конституції України.

Конституція України

Стаття 1. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава.

 

2) Дайте визначення суверенітету, правової держави, демократії.

Узагальнюю відповіді учнів, надаю визначення поняття «соціальна держава», звертає увагу на зміст ст. 3. Конституції України, яка визначає, що «людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю».

Бесіда.

Дайте визначення поняття «форма держави», назвіть її складові.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  11. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  12. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.




Переглядів: 1036

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бесіда. | Робота з документом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.