МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бесіда.— У чому полягає участь Президента України в законодавчому процесі? Вивчення повноважень Президента України відбувається у ході групової роботи учнів під час заповнення відповідних стовпчиків таблиці, яка в подальшому допоможе їм зрозуміти питання про взаємодію гілок влади в Україні. Таблицю учні складатимуть протягом кількох уроків, на яких вивчатимуться відповідні питання — частково в класі, частково, під час виконання домашнього завдання. Робота в групах. Об’єдную учнів у дві групи, звертаю увагу на незаповнену таблицю на дошці, повідомляє, що на цьому уроці слід заповнити 1—3 стовпчики; видає картки із завданнями. Група 1.Опрацювати текст ст. 85 Конституції України, визначити функції Верховної Ради України. Група 2.Опрацювати текст ст. 106 Конституції України, визначити повноваження Президента України. Керую роботою учнів у групах, допомагаючи навідними запитаннями, коментую та коригую їхні відповіді. Обов’язково зазначаю, що повноваження Президента України є суто особистими, вони не можуть бути нікому передані навіть тимчасово. У різних країнах світу це питання вирішується по-різному. Зокрема, у США існує посада віце-президента. Також по-різному вирішується питання про заміщення посади президента у разі дострокового залишення ним по сади внаслідок тих чи інших причин. Після завершення роботи перевіряю правильність заповнення відповідних стовпчиків таблиці. Зразок таблиці. ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|