МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бесіда.1) Який дитячий заклад ви відвідували, коли ще не ходили до школи? 2) На які умовні частини поділяється школа? 3) Чи плануєте ви продовжити навчання після закінчення 9 класу? 4) Назвіть навчальні заклади, у яких можна здобути вищу освіту. 5) Як ви вважаєте, чи всі вони надають однаковий рівень знань та кваліфікації? 6) Яким шляхом можна здобути кваліфіковану професійну підготовку? Коментую та доповнюю відповіді учнів, звертаю їхню увагу на варіативність шляхів отримання освіти: 9 клас — професійна освіта— вищий навчальний заклад III—IV рівнів акредитації; 9—10— 11 класи — вищий навчальний заклад І—II рівнів акредитації — вищий навчальний заклад III—IV рівнів акредитації тощо. Указуючи на право кожного учня самостійно обирати свій шлях, як конституційну норму підкреслюю важливість та обов’язковість отримання повної загальної середньої освіти. Права та обов’язки учнів. Самоврядування навчальних закладів. Вивчення цього питання проводиться за одним із варіантів: розповідь учителя або робота з документом. ВАРІАНТ І Розповідь учителя. Законом України «Про освіту» (ст. 51, п. 1, 52) передбачені права та обов’язки учнів. Право обирати заклад освіти і форму навчання вже було розглянуто, так само як і обов’язок отримати загальну середню освіту. Серед інших обов’язків учня визначається обов’язок сумлінно оволодівати знаннями, дотримуватися вимог чинного законодавства, статуту школи, поважати права інших учасників навчально-виховного процесу. Доцільним та своєчасним є надання учням права брати участь в роботі органів шкільного самоврядування. ВАРІАНТ II Робота з документом. (Готується як роздавальний матеріал на кожну парту.) – Опрацюйте витяг із Закону України «Про освіту» [с. 115—116; 33]. Читайте також:
|
||||||||
|