Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бесіда.

1) Які групи прав людини ви можете назвати?

2) Які права належать до кожної з груп?

Узагальнюю відповіді учнів і вказую, що одним із найважливіших соціально-економічних прав громадян є право на працю.

— Які гарантії надає держава щодо забезпечення права на працю?

При виникненні в учнів утруднень з відповіддю пропоную звернутися до Конституції України (ст. 43).

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Трудове законодавство України та законодавство про зайнятість населення.

Розповідь учителя.

Правовідносини в галузі праці регулюються трудовим законодавством, основним нормативним актом є Кодекс законів про працю (КЗпП) України.

КЗпП України діє на всіх підприємствах і організаціях, які використовують найману працю, незалежно від форми власності та організаційної форми (приватне підприємство, іноземна фірма тощо).

Робота з документом.

Опрацюйте текст ст. 9 КЗпП України, визначте, чиї інтереси захищає ця норма.

Кодекс законів про працю України

Стаття 9. Недійсність умов договорів про працю, які погіршують становище працівників

Умови договорів про працю, які погіршують становище працівників порівняно з законодавством України про працю, є недійсними.

Аналітична ситуація.

1) Висловіть аргументовану думку щодо причин появи Закону України «Про зайнятість населення», змін у соціально-економічному становищі держави, які зумовили потребу в ньому.

2) Запропонуйте свої варіанти дій держави з метою захисту інтересів громадян в сфері забезпечення зайнятості.

Організовую роботу з обговорення, коригую, доповнюю відповіді учнів, схарактеризувавши функції органів зайнятості, повідомивши про виплату допомоги в зв’язку з безробіттям, організацію для безробітних громадських робіт, безкоштовної перепідготовки тощо.

 


Читайте також:

  1. Бесіда.
  2. Бесіда.
  3. Бесіда.
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.




Переглядів: 683

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Колективний і трудовий договори.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.