Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бесіда.

1) Визначте обов’язки громадян України.

2) Які види податків ви можете назвати?

Роблю висновок, що кожен громадянин України повинен ретельно виконувати свої обов’язки, тому що саме виконання громадянами обов’язків великою мірою забезпечує їх права.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ ___].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


УРОК № 21

Тема.Військовий обов’язок громадян України.

Мета:ознайомити учнів з порядком виконання військового обов’язку громадянами України; розвивати вміння учнів висловлювати та відстоювати свою думку щодо певного питання; виховувати почуття патріотизму, готовності до захисту Вітчизни.

Основні поняття:військовий обов’язок, відстрочка від призову, альтернативна (невійськова) служба.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Військовий обов’язок та військова служба.

2. Відстрочка від призову.

3. Альтернативна (невійськова) служба.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

– Назвіть конституційні обов’язки громадян України.

Доповнюю та коригую відповіді учнів, наголошую на такому обов’язку громадян України, як обов’язок захищати Вітчизну.

III. вивчення нового матеріалу

Військовий обов’язок та військова служба.


Читайте також:

  1. Бесіда.
  2. Бесіда.
  3. Бесіда.
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Розповідь учителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.