Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.

3) Опрацювати текст Розділу VI Конституції України.

4) Знайти повідомлення у засобах масової інформації про заходи органів місцевої виконавчої влади щодо життєзабезпечення населення.

Зразки відповідей.

Завдання 10.

Для того щоб довести наявність «вертикалі виконавчої влади» в Україні, необхідно звернутися до відповідних положень Конституції України, зокрема ст. 118. Доказом слугуватимуть положення, які передбачають підзвітність та підконтрольність місцевих державних адміністрацій органам виконавчої влади вищого рівня, можливість скасування рішень голів місцевих державних адміністрацій органами вищого рівня. Доказом може також бути порядок призначення керівників місцевих державних адміністрацій.


УРОК № 32

Тема.Місцеве самоврядування в Україні.

Мета:ознайомити учнів з діяльністю органів місцевого самоврядування в Україні, їх повноваженнями та порядком формування; формувати вміння учнів визначати найдоцільніший шлях вирішення життєвих проблем; виховувати соціальну активність учнів.

Основні поняття:органи місцевого самоврядування.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Організація і порядок формування органів місцевого самоврядування.

2. Повноваження органів місцевого самоврядування.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальне завдання.

— Відтворіть на дошці схему «Органи виконавчої влади».

Термінологічно-цифрова розминка.

1) Наведіть юридичне значення цифр: 450 (кількість народних депутатів України), 5 (термін повноважень Президента України), 5 (термін повноважень народних депутатів України), 226 (мінімальна кількість народних депутатів, які мають підтримати проект закону для його прийняття), 15 (кількість днів, протягом яких Президент України має підписати прийнятий Верховною Радою України закон або повернути його до Верховної Ради зі своїми зауваженнями) тощо.

2) Дайте визначення термінів: «бюджет», «законодавча ініціатива», «імпічмент», «вето».

Перевірка домашнього завдання.

Пропоную учням повідомити про діяльність органів місцевої державної адміністрації.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Організація і порядок формування органів місцевого самоврядування.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 999

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в групах. | Робота з документом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.