Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ 2].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підібрати в засобах масової інформації повідомлення про виконання державою певних функцій та визначити, до якої групи функцій держави відносяться ці приклади.

Зразки відповідей.

Завдання 8 [с. 14].

Країна Форма правління Форма державного устрою Форма політичного режиму
США Президентська республіка Федерація Демократичний
Росія Парламентсько-президентська республіка Федерація Демократичний
Велика Британія Конституційна монархія   Унітарна Демократичний
Франція Президентська республіка   Унітарна Демократичний
Німеччина Парламентська республіка Федерація Демократичний

 

Завдання 9 [с. 14—15].

а) демократичний режим; унітарна держава; парламентська республіка;

б) демократичний режим; федерація; обмежена монархія;

в) антидемократичний режим (диктатура); імперія; парламентська республіка.


УРОК № 3

Тема.Право.

Мета:сформувати в учнів поняття права, визначити його особливості поміж інших соціальних норм, особливості джерел права; розвивати вміння учнів робити порівняльний аналіз фактів, понять та подій соціального буття; виховувати повагу до таких соціальних норм життя, як право і мораль.

Основні поняття:соціальні норми, право, мораль, джерела права, нормативно-правовий акт. і пі і уроку: комбінований.

. Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Право як особлива форма соціальних норм.

2. Визначення та ознаки права.

3. Джерела (форми) права.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 987

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ПІДСУМКИ УРОКУ | ХІД УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.