Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ 179-183].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


урок № 38

Тема.Правочини.

Мета:ознайомити учнів з порядком вчинення різних правочинів, порядком їх оформлення, правами споживача; розвивати вміння приймати рішення, правомірно діяти та захищати свої права з використанням правових можливостей та механізмів; виховувати розуміння доцільності й необхідності правомірної поведінки та можливості в цьому випадку захистити свої права.

Основні поняття:правочин, угоди купівлі-продажу, дарування, займу, споживач.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Основні види правочинів.

2. Договір купівлі-продажу і захист прав споживача.

3. Інші правочини.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. організаційний момент

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ і ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальні завдання.

Відтворіть таблиці «Рівні дієздатності» і «Цивільна правоздатність та цивільна дієздатність».

Термінологічно-цифрова розминка.

1) Дайте визначення понять: «дієздатність», «правоздатність», «юридична особа».

2) Наведіть юридичне значення цифр, з якими ви ознайомилися на попередніх уроках: 14 (вік, з якого настає неповна цивільна дієздатність), 16 (вік, з якого можливе надання повної дієздатності за рішенням органу опіки та піклування або суду в окремих випадках), 18 (вік настання повної дієздатності).

 

Бесіда.

1) Надайте аргументовану думку щодо доцільності встановленого законом поступового зростання рівня дієздатності неповнолітніх.

2) Аргументуйте доцільність зниження або, навпаки, підвищення віку настання часткової та повної дієздатності.

Узагальнюю і коментую відповіді учнів.

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Бесіда.

— Які приклади участі в цивільно-правових відносинах ви можете назвати?

Підсумовую відповіді учнів і визначаю, що наведені приклади є правочинами, саме про порядок їх укладання йтиметься на поточному уроці.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 1012

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практикум. | Основні види правочинів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.