МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1) Опрацювати текст підручника [§ 3;]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Підібрати приклади, коли соціальні відносини регулюються різними видами соціальних норм. (Щонайменше по два різні види норм.) Зразки відповідей. Завдання 7. Норма Сімейного кодексу, що передбачає матеріальну відповідальність заручених за необґрунтовану відмову від укладення шлюбу; норма, що передбачає сплату аліментів непрацездатним батькам їх повнолітніми дітьми за рішенням суду в разі відмови робити це добровільно. Завдання 8
Завдання 9. а) моральна відповідальність; б) юридична і моральна відповідальність; в) моральна відповідальність; г) юридична відповідальність; д) юридична та моральна відповідальність.
Завдання 12. Відповідь можна оформити у вигляді таблиці.
Завдання 2. Норми статутів партій щодо обов’язкової сплати членських внесків, участі в роботі партійних організацій; норми статуту молодіжної організації щодо віку членів цієї організації; норма статуту профспілки про порядок вступу до організації. урок 4 Тема.Правовідносини. Система права. Мета:сформувати в учнів поняття правовідносин, правоздатності, дієздатності; ознайомити учнів зі структурою правовідносин і системою права; формувати вміння аналізувати життєві факти з точки зору наявності правовідносин та можливості своєї участі в них. Основні поняття:правовідносини, юридичні факти, фізичні особи, юридичні особи, галузь права, інститут права, правоздатність, дієздатність. Тип уроку:вивчення нового матеріалу.
Структура уроку І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття «правовідносини», їх структура. 2. Фізичні та юридичні особи. Правоздатність та дієздатність. 3. Система права. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|