МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1) Опрацювати текст підручника [4, с. 3—8; 5, с. 3—8]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання [4, с. 8—9; 5, с. 5, 8]. 3) Знайти повідомлення у засобах масової інформації про прийняття нових законів, указів тощо. 4) Знайти або пригадати приклади використання влади різних видів. Зразок відповіді. Завдання 4 [с. 9]. ВИДИ ВЛАДИ
УРОК 2.
Тема.Держава. Мета:поглибити знання учнів про державу, визначити її функції, ознаки; розкрити суть понять «форма держави», «демократія»; формувати вміння учнів визначати форму держави за певними ознаками; виховувати повагу учнів до демократичного устрою держави. Основні поняття:держава, державний суверенітет, демократія, форма держави, монархія, республіка. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття та ознаки держави. 2. Функції держави. 3. Форма держави. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Перевірка домашнього завдання. 1) Дайте визначення поняття «влада», назвіть її види. 2) Наведіть приклади використання різних видів влади, спираючись на власний життєвий досвід, повідомлення засобів масової інформації. Коментує, у разі необхідності доповнюю та аналізую відповіді учнів. Бесіда. 1) Назвіть особливості державної влади. 2) Визначте її відмінності від інших видів влади. Узагальнюючи відповіді учнів, наголошую, що здійснювати державну владу має право лише держава, знайомство з якою і є метопі поточного уроку.
IІI. вивчення нового матеріалу Враховуючи надзвичайно великий матеріал уроку, але, що певна його частина вже знайома учням, спираючись на наявні в учнів знання, використовую міжпредметні зв’язки.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|