МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття «влада», її види.Бесіда. Згадайте випадки, коли хтось нав’язував вам або іншим людям свою волю, тими чи іншими засобами примушував до певних дій. Якщо учні не зможуть одразу дати відповідь, пропоную допомогти їм навідними питаннями, нагадавши про дії батьків (хто визначає вам час прогулянки, можливість відвідати вечірку тощо), діячів церкви (чому прибічники ісламу не споживають свинини, чому під час посту не вживають м’ясної їжі прибічники християнства), керівників підприємств (чому працівники виконують їхні розпорядження щодо виходу на роботу, виконання виробничих завдань), керівників певних політичних партій тощо. Учні повинні знайти спільне в усіх цих випадках. Робиться висновок, що йдеться про можливість певної особи (установи) нав’язувати свою волю іншим. Робота над формуванням понять. Дає визначення влади і наголошую, що вона поділяється на декілька видів: сімейна, релігійна (духовна), економічна, державна тощо. Особливості державної влади. Обмежуюся лише вказівкою на існування державної влади та визначенням її відмінностей від інших видів. За наявності резерву часу ці відмінності виявляю під час бесіди з учнями. Бесіда. 1) Як ви вважаєте, на яку територію розповсюджується релігійна влада? Чи обмежена вона кордонами держави? 2) Чи може ідейний лідер політичного угруповання вплинути на дії своїх прибічників за кордоном? 3) Чи має право директор заводу застосувати фізичну силу, щоб примусити працівника виконати свій наказ? 4) На кого розповсюджується влада лідера церкви чи партії, глави сім’ї тощо? Узагальнюючи відповіді учнів, формулюю такі відмінності державної влади від інших її видів: загальна обов’язковість, можливість застосування примусу, обмеженість територією держави. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Завдання. 1) Згадайте визначення влади. 2) Визначте, про який із видів влади йдеться в кожному випадку: директор заводу видав наказ про перехід на двозмінну роботу; батько заборонив сину вмикати телевізор до виконання домашнього завдання; Папа Римський у своєму зверненні визнав неможливим одруження представників духовенства; Кабінет Міністрів України прийняв постанову про заборону ввезення в Україну курячого м’яса виробництва США. V. ПІДСУМКИ УРОКУ Коментую та доповнюю відповіді учнів, наголошую, що без належного рівня правових знань і навичок правомірної поведінки неможлива свідома участь особи в суспільному та державному житті. Читайте також:
|
||||||||
|