МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати текст підручника [§ _____ ]. 1) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів. Зразки відповідей. Завдання 9.
Завдання 11. а) Законодавство порушено, тому що Конституцією України заборонено проведення референдумів з питання амністії; б) рішення правомірне, тому що питання перейменування району є одним із можливих питань референдуму. Більш того, згідно із Законом України «Про Всеукраїнський і місцеві референдуми» проведення місцевого референдуму з подібного питання обов’язкове; в) рішення правомірне; г) рішення неправомірне, тому що питання не місцевого рівня, отже, не може вирішуватися на місцевому референдумі; д) порушено процедуру: референдум на вимогу не менш ніж 3 млн. громадян за народною ініціативою проголошується Президентом України. УРОК № 27 Тема.Виборча система України. Мета:ознайомити учнів із загальними засадами виборів та видами виборчих систем; формувати в учнів розуміння необхідності та доцільності участі кожного у виборах, залежності долі країни від активності кожного громадянина у виборчій кампанії. Основні поняття:вибори, виборчі системи, бюлетень. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Види виборчих систем. 2. Порядок проведення виборів. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. (Виконується біля дошки). Відтворіть схему «Форми народовладдя в Україні». Бесіда. 1) Які види референдумів передбачено законодавством? 2) Хто має право призначити референдум? 3) Які питання можуть виноситися на референдум? Вимагаю від учнів чіткого визначення питань, які можуть вирішуватися виключно референдумом і які не можуть виноситися на референдум. Завдання. Проаналізуйте позитивні та негативні сторони референдуму як засобу вирішення найважливіших питань державного життя. Читайте також:
|
||||||||||||
|