Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати текст підручника [§ _____ ].

1) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.

Зразки відповідей. Завдання 9.

 

Позитивні риси референдуму Негативні риси референдуму
1. Рішення спирається безпосередньо на волю народу, тому має високий авторитет 2. Стабільність рішень, тому що їх зміна можлива лише шляхом проведення нового референдуму 1. Організаційно-технічні складності в проведенні референдуму 2. Високі витрати на проведення. Недостатній рівень правової культури населення, можливість у зв’язку з цим маніпулювати його думкою

Завдання 11.

а) Законодавство порушено, тому що Конституцією України заборонено проведення референдумів з питання амністії;

б) рішення правомірне, тому що питання перейменування району є одним із можливих питань референдуму. Більш того, згідно із Законом України «Про Всеукраїнський і місцеві референдуми» проведення місцевого референдуму з подібного питання обов’язкове;

в) рішення правомірне;

г) рішення неправомірне, тому що питання не місцевого рівня, отже, не може вирішуватися на місцевому референдумі;

д) порушено процедуру: референдум на вимогу не менш ніж 3 млн. громадян за народною ініціативою проголошується Президентом України.


УРОК № 27

Тема.Виборча система України.

Мета:ознайомити учнів із загальними засадами виборів та видами виборчих систем; формувати в учнів розуміння необхідності та доцільності участі кожного у виборах, залежності долі країни від активності кожного громадянина у виборчій кампанії.

Основні поняття:вибори, виборчі системи, бюлетень.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Види виборчих систем.

2. Порядок проведення виборів.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальне завдання. (Виконується біля дошки).

Відтворіть схему «Форми народовладдя в Україні».

Бесіда.

1) Які види референдумів передбачено законодавством?

2) Хто має право призначити референдум?

3) Які питання можуть виноситися на референдум?

Вимагаю від учнів чіткого визначення питань, які можуть вирішуватися виключно референдумом і які не можуть виноситися на референдум.

Завдання.

Проаналізуйте позитивні та негативні сторони референдуму як засобу вирішення найважливіших питань державного життя.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 2860

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ | Практикум.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.