Об’єдную учнів у малі групи, пропонує протягом 2— З хвилин обговорити і запропонувати питання, які доцільно винести на Всеукраїнський референдум. Нагадую, що учні повинні врахувати норми щодо прийнятності та актуальності з точки зору політичної ситуації в Україні питань, що виносяться на референдум, складності його проведення.
Після завершення представники груп пропонують свої питання та аргументують їх. Інші учні коментують відповіді. Аналізую перелік питань і підкреслюю такі, що недоцільно виносити на референдум (питання незначної ваги), або такі, що є неприйнятними з точки зору Конституції України та чинного законодавства про проведення референдуму.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ
Аналізую відповіді учнів і відзначаю, що реальне народовладдя є невід’ємною ознакою демократичної держави, участь в референдумах дає змогу кожному громадянину бути причетним до вирішення найважливіших питань життя країни.