Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Цей етап проводиться за одним із варіантів.

 

ВАРІАНТ 1

Бесіда.

1) Поясніть поняття: «пряма демократія», «представницька демократія», «референдум», «загальні вибори», «рівні вибори», «прямі вибори», «вільні вибори», «таємне голосування».

2) Розкажіть про порядок призначення референдуму.

 

ВАРІАНТ 2

Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи, пропонує протягом 2— З хвилин обговорити і запропонувати питання, які доцільно винести на Всеукраїнський референдум. Нагадую, що учні повинні врахувати норми щодо прийнятності та актуальності з точки зору політичної ситуації в Україні питань, що виносяться на референдум, складності його проведення.

Після завершення представники груп пропонують свої питання та аргументують їх. Інші учні коментують відповіді. Аналізую перелік питань і підкреслюю такі, що недоцільно виносити на референдум (питання незначної ваги), або такі, що є неприйнятними з точки зору Конституції України та чинного законодавства про проведення референдуму.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Аналізую відповіді учнів і відзначаю, що реальне народовладдя є невід’ємною ознакою демократичної держави, участь в референдумах дає змогу кожному громадянину бути причетним до вирішення найважливіших питань життя країни.

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 903

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.