Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

— Назвіть види судів в Україні.

Практикум.

За наведеними прикладами визначте, який суд повинен розглядати ці справи:

1) Підприємець прийшов уранці на роботу і виявив приміщення магазину практично пустим, а двері зламаними. (Загальний суд.)

2) Громадянин у магазині купив телевізор, який вийшов із ладу через два дні. Магазин відмовився здійснити обмін телевізора на вимогу покупця. (Загальний суд.)

3) Верховна Рада України вважає, що Указ Президента України не відповідає Конституції України. (Конституційний суд.)

4) Неповнолітнього хлопця затримали працівники міліції протягом доби, нічого не повідомивши батькам. При цьому хлопець отримав нервовий шок. (Загальний суд.)

5) Київська міська Рада прийняла рішення про заборону неповнолітнім віком до 16 років перебувати на вулиці після 23 години. Молодіжна організація вважає це рішення незаконним. (Адміністративний суд.)

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Роблю висновок, що судові органи України різняться за компетенцією і юрисдикцією, але всі мають на меті — захист прав і свобод громадян, національної безпеки, конституційного ладу, дотримання принципу законності. Цивілізований шлях вирішення суспільних суперечок у світі — судовий. Україна, яка прагне стати правовою державою, повинна йти цим шляхом.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати текст підручника §§ ________________].

1) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

2) Опрацювати текст розділів VIII, XII Конституції України.

3) Завершити роботу із заповнення таблиці.

4) Індивідуальне завдання. Визначити переваги та недоліки суду присяжних.


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 950

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Зразок відповіді.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.