Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зразок відповіді.

Завдання 13.

До компетенції загального суду належать справи у випадках «а», «г», «д»; до загального військового суду — випадок «д»; до Конституційного суду— випадок «б»; до господарського суду— випадок «в».

Відповідь можна оформити у вигляді порівняльної таблиці.

 

Критерії порівняння Апеляційний розгляд Касаційний розгляд
Підстави для здійснення розгляду Апеляційна скарга учасника процесу або апеляційне подання прокурора Касаційна скарга учасника процесу або касаційне подання прокурора
Орган, який здійснює розгляд Апеляційні суди Касаційний суд України, Верховний та вищі спеціалізовані суди
Обсяг перевірки під час розгляду Самостійне дослідження доказів, обставин справи в межах вимог скарги (подання) Виключно правильність застосування закону судом нижчої інстанції без дослідження доказів
Можливе рішення Залишення попереднього рішення без змін, його часткова зміна, направлення на новий розгляд, постановления власного рішення замість рішення суду першої інстанції Залишення попереднього рішення без змін, його часткова зміна, направлення на новий розгляд
Початок виконання вироку (рішення) Призупиняється до завершення апеляційного розгляду Вступає в силу, не чекаючи завершення касаційного розгляду

 


УРОК № 34

Тема.Правоохоронні органи України.

Мета:ознайомити учнів із системою правоохоронних органів України, їх статусом, функціями, особливостями діяльності; формувати навички аналізу складних життєвих ситуацій з метою обрання правомірного варіанту їх вирішення; виховувати в учнів непримиренність до правопорушень, розуміння необхідності участі громадськості у правоохоронній діяльності.

Основні поняття:міліція, Служба безпеки України, Прокуратура України, Адвокатура України.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

І. Організаційний момент

М. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Система правоохоронних органів України.

2. Міліція.

3. Служба безпеки України.

4. Прокуратура України.

5. Адвокатура України.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальне завдання.

— Відтворіть на дошці схему «Судова система України».


Читайте також:

  1. Будь-яку фізичну або юридичну особу, яка використовує винахід, корисну модель, промисловий зразок, захищені патентом, з порушенням закону, вважають порушником патенту.
  2. Виберіть 1 варіант відповіді.
  3. Відповіді.
  4. Граматична структура і зразок мовлення
  5. ЗРАЗОК ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО БІЛЕТУ
  6. Зразок журналу реєстрації інструктажів з учнями
  7. Зразок записів в учнівських зошитах
  8. Зразок записів результатів функціональної проби
  9. Зразок заяви про прийняття на роботу
  10. Зразок зведеного наказу по особовому складу, оформленого на чистих аркушах паперу формату А4
  11. Зразок контрольної роботи з курсу




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ | Цифрова розминка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.