МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Зразок відповіді.Завдання 13. До компетенції загального суду належать справи у випадках «а», «г», «д»; до загального військового суду — випадок «д»; до Конституційного суду— випадок «б»; до господарського суду— випадок «в». Відповідь можна оформити у вигляді порівняльної таблиці.
УРОК № 34 Тема.Правоохоронні органи України. Мета:ознайомити учнів із системою правоохоронних органів України, їх статусом, функціями, особливостями діяльності; формувати навички аналізу складних життєвих ситуацій з метою обрання правомірного варіанту їх вирішення; виховувати в учнів непримиренність до правопорушень, розуміння необхідності участі громадськості у правоохоронній діяльності. Основні поняття:міліція, Служба безпеки України, Прокуратура України, Адвокатура України. Тип уроку:комбінований. Структура уроку І. Організаційний момент М. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Система правоохоронних органів України. 2. Міліція. 3. Служба безпеки України. 4. Прокуратура України. 5. Адвокатура України. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. — Відтворіть на дошці схему «Судова система України». Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|