МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Зразок відповіді.Завдання 13. До компетенції загального суду належать справи у випадках «а», «г», «д»; до загального військового суду — випадок «д»; до Конституційного суду— випадок «б»; до господарського суду— випадок «в». Відповідь можна оформити у вигляді порівняльної таблиці.
УРОК № 34 Тема.Правоохоронні органи України. Мета:ознайомити учнів із системою правоохоронних органів України, їх статусом, функціями, особливостями діяльності; формувати навички аналізу складних життєвих ситуацій з метою обрання правомірного варіанту їх вирішення; виховувати в учнів непримиренність до правопорушень, розуміння необхідності участі громадськості у правоохоронній діяльності. Основні поняття:міліція, Служба безпеки України, Прокуратура України, Адвокатура України. Тип уроку:комбінований. Структура уроку І. Організаційний момент М. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Система правоохоронних органів України. 2. Міліція. 3. Служба безпеки України. 4. Прокуратура України. 5. Адвокатура України. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. — Відтворіть на дошці схему «Судова система України». Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|