МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Зразок записів в учнівських зошитахКартка № 1 Етап уроку, що проводить практикант формування умінь і навичок Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ КОНСПЕКТ проведеногоІвановою Оксаною Петрівною у 5-а класі,06.12.11 Тема.Не з прикметниками Культурознавча тема. Світ чудовий, бо різноманітний (соціокультурна) Мета:повторити й поглибити знання учнів про способи творення прикметників, зокрема про префіксальний спосіб; сприяти зміцненню навичок правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначити відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; формувати загально пізнавальні вміння правильно писати прикметники з вивченою орфограмою; - розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу - виховувати у школярів любов до оточуючого їх світу. Підручник.Українська мова 6 клас / Н. В. Бондаренко, А. В. Ярмолюк. – К.: Освiта, 2005. – С. 114-116 Завдання етапу уроку(визначає вчитель): 1) формувати вміння визначати … ; 2) вчити розпізнавати… і пояснювати … ; 3) … Методи і прийоми:слово вчителя, робота з текстом, розподільний диктант, творчий диктант, дослідження-відновлення, вправа на реконструювання, метод «Як на іспиті», кросворд.
Наочність:запис тексту на дошці Дидактичний матеріал:«білети» з питаннями, роздавальний матеріал
Обладнання:стікери з словосполученнями, «бонуси». Оформлення дошки (записи на дощці) Шосте грудня Класна робота Не з прикметниками Невисокі дерева; незаможні громадяни; негідний учинок; нещасний випадок; негайний результат; недосяжна мрія; немічний дідусь; ця дівчина не висока; його будинок не високий, а низький; мій брат не заможній; рішення не справедливе.
Шосте грудня Класна робота Не з прикметниками
Вправа 32 Пасивний – неактивний, … СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ[1] Читайте також:
|
|||||||||||||
|