Заходи
| Дотримання вимог
| Основні процедури
|
|
|
|
1. Забезпечення незалежності
| Кожний аудитор (персонал), який залучається до співпраці, повинен дати розписку, що він ознайомлений та дотримується критеріїв професійної незалежності й кодексу професійної етики аудитора
| Персонал повинен пройти стисле тестування на предмет знання основних принципів аудиту й основ кодексу професійної етики аудитора. Дані тестування зберігаються у суб'єкта аудиторської діяльності. Персонал повинен повідомляти керівництву про порушення незалежності в ході робіт
|
2. Наймання на роботу
| Кожний із персоналу (аудиторів, експертів) повинен мати відповідну кваліфікацію
| При прийнятті на роботу персонал складає резюме, яке контролюється керівником з кадрових питань та додатково власником
|
3. Складання графіка роботи
| При плануванні аудиту слід враховувати складність робіт, термін їх здійснення та досвід (кваліфікацію)виконавців
| Графік робіт повинен додатково перевірятися старшим партнером або одним із керівників (аудиторів), який має найбільший досвід в організації перевірок
|
4. Підвищення кваліфікації
| Весь персонал повинен постійно підтримувати високий рівень знань та намагатися його підвищувати
| Усі аудитори щорічно проходять 40-годинні курси підвищення кваліфікації. Стимулюється самостійне підвищення кваліфікації персоналом додатково до зазначених курсів
|
5. Інформаційне забезпечення
| Необхідно мати адекватне роботам (консультаціям, послугам), що виконуються (надаються), актуалізоване інформаційне забезпечення
| У суб'єкта аудиту повинна бути бібліотека або зібрання довідкових матеріалів, що забезпечують якість робіт та їх відповідність законодавству, методології перевірки та обліку. Кожен із персоналу повинен мати можливість швидкого доступу до інформаційного забезпечення або отримати кваліфіковану консультацію відповідно внутрішнього чи зовнішнього фахівця
|
6. Кар’єра
| Найвищі посади у суб'єкта аудиту повинен обіймати тільки висококваліфікований та досвідчений фахівець
| Слід мати чітку систем} професійного зростання, яка базується не на формальних, а на реальних професійних досягненнях персоналу. Кожний із аудиторів повинен мати оцінку своєї роботи (картку фахівця), в якій фіксується якість його роботи
|
7. контроль
| Хід робіт, їхня якість повинні контролюватися керівництвом суб'єкта аудиту
| Слід оперативно наглядати і своєчасно втручатися в дії виконавців (експертів) із метою забезпечення вимог Національних стандартів аудиту й етичних засад
|
8. Моніторинг клієнтів (замовників)
| Усі наявні або потенційні клієнти (замовники) вивчаються з метою мінімізації можливості співпраці з нечесною адміністрацією або кримінальним співтовариством
| За результатами аудиту (співпраці в ході ведення обліку або надання консультацій) слід робити оцінку доцільності подальшого співробітництва з цим клієнтом, незважаючи на розмір винагороди, або планувати підвищення (зниження) ризику такого співробітництва в майбутньому. Це стосується і потенційних клієнтів
|