МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Алгоритм створення тренінгової програмиДемидова Л.Апропонує наступний алгоритм створення тренінгової програми , який містить сім етапів. 1 . Вибір теми тренінгу: в ідеалі - тема повинна бути як цікавою тренеру , так і цікавою для клієнтів 2 . Добірка матеріалів по темі тренінгу: хороший тренер повинен спиратися на певну концепцію того феномена , якому даний тренінг присвячений і бути експертом в обраній темі . 3 . Визначити межі теми: вибрати назву тренінгу , визначити цілі і завдання як можна більш точно. 4 . Визначити критерії досягнення мети тренінгу: спираючись на які показники можна з упевненістю сказати , що мета тренінгу досягнута , а завдання виконані. 5 . Розбити тему на змістовні частини: їх кількість повинна коливатися від трьох до семи. 6 . Детально розробити кожну змістовну частину тренінгу: наповнити її клієнтськими і тренерськими технологіями . 7 . Оформити програму тренінгу : розрахувати , скільки орієнтовно часу необхідно на проведення кожної змістовної частини і на весь тренінг , вибрати формат проведення тренінгу ( марафон , одноденний , виїзний і т.д.) Повний алгоритм створення нового тренінгу: 1 . Обговорити з замовником суть замовлення: а ) Хто є адресатом програми? Які характеристики компанії? Яка специфіка основної діяльності учасників? Який рівень позицій учасників? б) Які бажані для замовника результати тренінгу ? Яких змін хоче домогтися замовник ? Що він буде вважати успіхом ( позитивним результатом ) тренінгу? в) Які очікування та побажання потенційних учасників тренінгу? Які теми їм найбільшою мірою цікаві? Що їм здається актуальним завданням навчання? Над якими вміннями вони хотіли б попрацювати? ( Зібрати ці дані , якщо це можливо. ) г ) Який передбачуваний формат тренінгу? Планована тривалість тренінгу? Кількість учасників ? Місце проведення тренінгу? 2 . Вивчити специфіку тієї компанії або сфери діяльності , до якої належить передбачуваний адресат тренінгу. 3 . Зайти на сайт компанії , прочитати її рекламні буклети , побувати в офісі , - все для того , щоб відчути , з якою компанією ти маєш справу . 4 . Самостійно визначити реально можливий планований результат тренінгу. 5 . Уявити планований результат тренінгу у формі графічної концепції зон розвитку у тренінгу . 6 . Обговорити з замовником графічну концепцію зон розвитку у тренінгу . 7 . Узгодити з замовником реально можливий планований результат тренінгу у формі конкретних зон розвитку . 8 . Визначити критерії , за якими буде оцінюватися ступінь досягнення запланованого результату . 9 . Створити тест для перевірки ступеня оволодіння учасниками матеріалом чи іншу методику для вимірювання результативності тренінгу. 10 . Укласти контракт про створення (і проведенні) програми з узгодженим планованим результатом . Домовитися про терміни проведення та умови проведення , умови оплати та форму оцінки результату (можливо , звіту) . 11 . Вивчити літературу та просканувати свій досвід за темою замовленого тренінгу. 12 . Створити зрілу графічну концепцію зон розвитку у тренінгу , яка може бути використана як орієнтовна основа для учасників. 13. Створити клієнтські технології - алгоритми дій , які будуть передаватися учасникам на тренінгу . 14. Створити тренерські технології - алгоритми процедур і вправ для тренера: а ) Підібрати тексти , процедури і вправи , які дозволяють передати клієнтські технології . б) Адаптувати зміст завдань до специфіки компанії або сфери діяльності замовника . 15 . Створити загальний приблизний сценарій тренінгу , що враховує : а ) динаміку емоційної напруги ; б) групову динаміку ; в) динаміку уваги. 16 . Підготувати роздавальний буклет . 17. Створити роздаткові матеріали. 18 . Підготувати список обладнання і матеріалів для тренінгу. 19. Створити рекламні матеріали і написати рекламну статтю про тренінг . 20 . Проводячи тренінг , робити записи про можливості вдосконалення концепції , завдань і алгоритмів . 21 . Після завершення тренінгу визначити , чи досягнуто запланований результат . 22. Написати звіт (якщо це передбачається контрактом). 23 . Удосконалити графічну концепцію , буклет , зміст вправ і процедур. 24 . Систематизувати в своєму комп'ютері всі документи з тренінгів, створивши папки «Буклет» , «Список матеріалів і устаткування для тренінгу» , « Додаткові матеріали» , «Результати опитувань » та ін». Висновоки.Соціально-психологічний тренінг в широкому сенсі - це вся сукупністьрізних форм групової роботи та видів тренінгів, спрямованих на мобілізаціювсього особистісного потенціалу індивіда і, таким чином, сприяють особистісному зростанню.В лекції ми розглянули такі питання:1.Технології створення тренінгових програм; 2. Вимоги до складання програми СПТ; 3.Пошагова модель тренінгу; 4.Алгоритм створення тренінгової програми. Узагальнюючи, можна сказати, що існує безліч думок щодо створення програм тренінгу, нами було розглянуто декілька варіантів створення тренінгу, тож скільки б не було критеріїв складання програм СПТ,тренінг повинен мати тематичну структуру та бути спрямованим на вирішення поставленних завдань.
Читайте також:
|
||||||||
|