Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Алгоритм створення тренінгової програми

Демидова Л.Апропонує наступний алгоритм створення тренінгової програми , який містить сім етапів.

1 . Вибір теми тренінгу: в ідеалі - тема повинна бути як цікавою тренеру , так і цікавою для клієнтів

2 . Добірка матеріалів по темі тренінгу: хороший тренер повинен спиратися на певну концепцію того феномена , якому даний тренінг присвячений і бути експертом в обраній темі .

3 . Визначити межі теми: вибрати назву тренінгу , визначити цілі і завдання як можна більш точно.

4 . Визначити критерії досягнення мети тренінгу: спираючись на які показники можна з упевненістю сказати , що мета тренінгу досягнута , а завдання виконані.

5 . Розбити тему на змістовні частини: їх кількість повинна коливатися від трьох до семи.

6 . Детально розробити кожну змістовну частину тренінгу: наповнити її клієнтськими і тренерськими технологіями .

7 . Оформити програму тренінгу : розрахувати , скільки орієнтовно часу необхідно на проведення кожної змістовної частини і на весь тренінг , вибрати формат проведення тренінгу ( марафон , одноденний , виїзний і т.д.)

Повний алгоритм створення нового тренінгу:

1 . Обговорити з замовником суть замовлення:

а ) Хто є адресатом програми? Які характеристики компанії? Яка специфіка основної діяльності учасників? Який рівень позицій учасників?

б) Які бажані для замовника результати тренінгу ? Яких змін хоче домогтися замовник ? Що він буде вважати успіхом ( позитивним результатом ) тренінгу?

в) Які очікування та побажання потенційних учасників тренінгу?

Які теми їм найбільшою мірою цікаві? Що їм здається актуальним завданням навчання? Над якими вміннями вони хотіли б попрацювати? ( Зібрати ці дані , якщо це можливо. )

г ) Який передбачуваний формат тренінгу? Планована тривалість тренінгу? Кількість учасників ? Місце проведення тренінгу?

2 . Вивчити специфіку тієї компанії або сфери діяльності , до якої належить передбачуваний адресат тренінгу.

3 . Зайти на сайт компанії , прочитати її рекламні буклети , побувати в офісі , - все для того , щоб відчути , з якою компанією ти маєш справу .

4 . Самостійно визначити реально можливий планований результат тренінгу.

5 . Уявити планований результат тренінгу у формі графічної концепції зон розвитку у тренінгу .

6 . Обговорити з замовником графічну концепцію зон розвитку у тренінгу .

7 . Узгодити з замовником реально можливий планований результат тренінгу у формі конкретних зон розвитку .

8 . Визначити критерії , за якими буде оцінюватися ступінь досягнення запланованого результату .

9 . Створити тест для перевірки ступеня оволодіння учасниками матеріалом чи іншу методику для вимірювання результативності тренінгу.

10 . Укласти контракт про створення (і проведенні) програми з узгодженим планованим результатом . Домовитися про терміни проведення та умови проведення , умови оплати та форму оцінки результату (можливо , звіту) .

11 . Вивчити літературу та просканувати свій досвід за темою замовленого тренінгу.

12 . Створити зрілу графічну концепцію зон розвитку у тренінгу , яка може бути використана як орієнтовна основа для учасників.

13. Створити клієнтські технології - алгоритми дій , які будуть передаватися учасникам на тренінгу .

14. Створити тренерські технології - алгоритми процедур і вправ для тренера:

а ) Підібрати тексти , процедури і вправи , які дозволяють передати клієнтські технології .

б) Адаптувати зміст завдань до специфіки компанії або сфери діяльності замовника .

15 . Створити загальний приблизний сценарій тренінгу , що враховує :

а ) динаміку емоційної напруги ;

б) групову динаміку ;

в) динаміку уваги.

16 . Підготувати роздавальний буклет .

17. Створити роздаткові матеріали.

18 . Підготувати список обладнання і матеріалів для тренінгу.

19. Створити рекламні матеріали і написати рекламну статтю про тренінг .

20 . Проводячи тренінг , робити записи про можливості вдосконалення концепції , завдань і

алгоритмів .

21 . Після завершення тренінгу визначити , чи досягнуто запланований результат .

22. Написати звіт (якщо це передбачається контрактом).

23 . Удосконалити графічну концепцію , буклет , зміст вправ і процедур.

24 . Систематизувати в своєму комп'ютері всі документи з тренінгів, створивши папки «Буклет» , «Список матеріалів і устаткування для тренінгу» , « Додаткові матеріали» , «Результати опитувань » та ін».

Висновоки.Соціально-психологічний тренінг в широкому сенсі - це вся сукупністьрізних форм групової роботи та видів тренінгів, спрямованих на мобілізаціювсього особистісного потенціалу індивіда і, таким чином, сприяють особистісному зростанню.В лекції ми розглянули такі питання:1.Технології створення тренінгових програм; 2. Вимоги до складання програми СПТ; 3.Пошагова модель тренінгу; 4.Алгоритм створення тренінгової програми.

Узагальнюючи, можна сказати, що існує безліч думок щодо створення програм тренінгу, нами було розглянуто декілька варіантів створення тренінгу, тож скільки б не було критеріїв складання програм СПТ,тренінг повинен мати тематичну структуру та бути спрямованим на вирішення поставленних завдань.

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. Rete-алгоритм
  5. А. Створення власної папки.
  6. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  9. Алгоритм
  10. Алгоритм
  11. Алгоритм 1.
  12. Алгоритм RLE




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пошагова модель тренінгу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.