Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Аналіз внутрішнього середовища підприємства

ФОРМУВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

Внутрішнє середовище підприємства. Мета аналізу внутрішнього середовища. Схема стратегічного аналізу внутрішнього середовища. Гарвардська модель стратегічного аналізу. Основні показники внутрішнього середовища (виробництво, збут, фінансовий стан підприємства, його конкурентоспроможність, економічність та соціальна ефективність). Використання SWOT - аналізу для виявлення сильних і слабких сторін, а також загроз і можливостей підприємства. Схема стратегічного аналізу внутрішнього середовища.

Внутрішнє середовище підприємства – це сукупність чинників у межах підприємства, які формують його перспективну та поточну прибутковість і знаходяться в межах прямого безпосереднього впливу підприємства (персоналу, менеджменту, акціонерів).

Чинники внутрішнього середовища :

1. Цілі та завдання діяльності.

2. Технології.

3. Структура організації.

4. Персонал.

5. Структура капіталу.

Мета аналізу внутрішнього середовища:

1. Визначення ресурсів, загальних і ключових компетенцій підприємства для їх подальшого розвитку і використання.

2. Оцінювання ефективності та рівня організації процесу створення продукту та забезпечення його функціональних характеристик.

3. Виявлення слабких сторін підприємства і урахування результатів дослідження при перегляді стратегії діяльності.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. SWOT-аналіз у туризмі
  6. SWOT-аналіз.
  7. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  8. V. Нюховий аналізатор
  9. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  10. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. АВС (XYZ)-аналіз




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії вибору форм здійснення закордонних операцій | Стратегічний потенціал підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.