МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
WEB - сайт підприємства в ІнтернетОсновною формою активності організацій в Інтернет, способом рек-лами і засобом ведення електронного бізнесу є створення Web-сайта1 ор-ганізації. При визначенні шляхів і методів використання Інтернет у бізнесі необхідно визначити: − потенційних замовників продуктів і послуг підприємства; − види діяльності, які можна покращити за допомогою мережі; − наскільки ефективно використовується Інтернет конкурентами чи прийнятна для організації вартість застосування Інтернет. Успіх Web-сайта залежить u1074 від стратегії його застосування і від того, наскільки обрана стратегія відповідає завданням, які мають виконуватись за допомогою сайта. Корпоративний сайт – це технологія управління внутрішніми і зо-внішніми інформаційними потоками, яка має комплекс напрямі функціо-нального застосування: інформаційна система, маркетинговий інструмент, інструмент реклами, візитна картка організації. Корпоративний сайт складається з двох частин, які пропорційно співвідносяться залежно від завдань конкретної організації. Це дві системи управління – внутрішніми і зовнішніми інформаційними потоками. У кожному конкретному випадку визначається ступінь взаємної інтеграції цих систем. Можливості корпоративного сайта як інструмента маркетингу і рек-лами: − можливість одночасного доступу до інформації великої кількості людей у будь-який зручний час; − висока швидкість розповсюдження інформації; − широта географічного охоплення; − можливість забезпечення актуальності інформації; − можливість багаторівневої деталізації інформації; − можливість реалізації пошуку, вибірки і сортування інформації; − можливість диференціації інформації для різних цільових груп; − різноманітність форм подання інформації; − можливість інтеграції з офісними системами і системами управління підприємством; − можливість організації діалогу (в тому числі інтерактивного) з цільо-вою аудиторією, аналіз поведінки аудиторії (ступеню інтересу до конкретних інформаційних блоків, повідомлень, пропозицій); − можливість формування постійної аудиторії сайта та інформування її (наприклад, за допомогою списків розсилки); − можливість збирання статистики прямими і непрямими способами з метою подальшого її аналізу; − можливість інформаційної підтримки клієнтів, публікації відповідей на питання. Зміст сайта – його тематика, рівень і стиль викладу, достовірність інформації та ін.) визначають його аудиторію. Періодичність, актуальність і новизна інформації визначають стабільність аудиторії, процент повтор-них звертань і ступінь довіри до сайта. Залежно від складності завдання і поставленої мети можливі такі підходи до реалізації рішення про створення сайта: 1. Створення сайта співробітником організації шляхом використан-ня можливостей, які надаються відповідними компаніями у мере-жі Інтернет (прості шаблони, бібліотеки графічних малюнків, ін-струкції із самостійної розробки, розміщення на серверах цих компаній). 2. Розробка і обслуговування сайта співробітниками організації. В цьому випадку необхідні такі групи фахівців: фахівці, які безпо-середньо розробляють і оновлюють сайт, його структуру і графі-чне оформлення; інформаційна група, яка відповідно до завдань, поставлених керівництвом, здійснює інформаційне наповнення сайта; група “просування” сайта, яка розповсюджує інформацію про нього у спеціалізованих виданнях, проспектах, буклетах, каталогах, а також шляхом реєстрації у всіх пошукових структурах і Інтернет-каталогах. 3. Звертання до дизайн-студії, яка обирається на основі аналізу вар-тості послуг, рівня сервісу, досвіду робота або на основі прове-дення тендеру між студіями. Основні етапи створення сайта: 1. Необхідно визначити, з якою метою створюється сайт, які результати очікуються. 2. Структура та інформаційне наповнення сайта. 3. У Web-адресі сайта бажано використати назву організації (якщо вона не перевищує 5-7 символів), або скорочення, яке добре за-пам’ятовується. 4. Логотип і заголовок основної сторінки повинні добре за-пам’ятовуватись, але не занадто довго завантажуватись. 5. Визначити колір фону, необхідні зображення, фотографії, графіку. 6. Вивчення користувачів. Провести попередній аналіз цільової аудиторії, сту-пеню її представлення у Інтернет. 7. Вивчити інтереси цільової аудиторії 8. Завантаження і перевірка Web-сторінок. У загальному випадку, сайт повинен містити: − інформацію про організацію (історія створення, основні досягнення, цілі діяльності, відгуки клієнтів, партнерів); − продукцію і послуги (каталог продукції, прайс-лист, умови поста-чання і сервісного обслуговування, опис переваг); − додаткову інформацію (огляди, аналіз основних подій); − форму для замовлення продукції; − лічильник кількості відвідувань сайта. Помилки при створенні Web-сайта: 1. Незавершеність. 2. Нестача корисної інформації. 3. Недостатня реклама сайта. 4. Невідповідність товарів і послуг можливості продажу їх через Інтер-нет. 5. Надлишок графіки і анімації. 6. Невдалий вибір поєднання кольору тексту і фону. 7. Використання довгих Web-сторінок. 8. Застаріла інформація. 9. Незрозуміла навігація. Ефективним можна вважати сайт, який надає повне уявлення щодо пропонованих товарів і послуг, надає змогу швидко знайти конкретну ін-формацію про характеристики пропонованого товару, надає зрозумілу ін-формацію про способи замовлення і оплати товару. Аналіз трафіку надає можливість одержати інформацію про кількість відвідувачів сайта за пото-чний період. За допомогою спеціального програмного забезпечення можна дізнатись, які із сторінок сайта найбільш популярні, за допомогою яких пошукових машин і каталогів відвідувачі відвідують сайт, які рекламні по-силання (банери) забезпечують найбільшу кількість відвідувачів. Читайте також:
|
||||||||
|