Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальні завдання. (Виковуються біля дошки.)

1) Складіть схему «Поділ державної влади».

2) Відтворіть стовпчики 1—3 таблиці « Взаємодія органів державної влади в Україні» (див. с 175—177).

Бесіда.

1) Порівняйте порядок обрання народних депутатів України і Президента України.

2) Поясніть причини різниці у процедурі цих виборів і у вимогах до кандидатів.

3) Назвіть основні повноваження Президента України.

Цифрова розминка.

Наведіть юридичне значення цифр: 5 (термін повноважень Президента України), 35 (мінімальний вік кандидата в Президенти України) тощо.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поняття та завдання виконавчої влади.

Бесіда.

— Куди ви звернетеся за допомогою у вирішенні таких побутових проблем, як відключення подачі води, нерегулярна робота автобусів на маршруті, яким ви дістаєтеся до школи, тощо?

Узагальнюю відповіді учнів і в ході своєї розповіді зазначаю, що вирішувати побутові, повсякденні або дрібні (у масштабах країни) проблеми має не президент і не парламент.

Розповідь учителя.

З метою організації повсякденного життя країни та її громадян, виконання рішень, прийнятих законодавчою владою, Президентом України, створені органи виконавчої влади. Про призначення цих органів влади говорить уже сама їхня назва. Виконавча влада забезпечує виконання законодавства, рішень Верховної Ради України, Президента України, виконання державних програм розвитку країни, але одночасно саме органи виконавчої влади забезпечують умови повсякденного життя кожної людини, організують та забезпечують діяльність установ і органів освіти, охорони здоров’я, культури, внутрішніх справ тощо.

Уряд — Кабінет Міністрів України.

Місцеві органи виконавчої влади.

Питання теми розглядаються єдиним блоком.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. III. Актуалізація набутих знань
  4. III. Контроль знань
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1269

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ | Робота з документом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.