МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВЗакріплення вивченого матеріалу проводжу шляхом перевірки та відповідного коригування (при потребі) учнівських записів у таблиці.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ Відзначаю, що ознайомлення з нормами трудового законодавства на цьому завершено, але кожному працюючому необхідно буде поглиблювати знання в цій галузі, щоб вміти захищати свої права і використовувати можливості, які надає трудове законодавство нашої держави.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.
УРОК № 46 Тема.Основи підприємницької діяльності. Мета:ознайомити учнів з поняттям підприємницької діяльності, порядком створення підприємницьких структур; розвивати вміння формулювати визначення понять, кваліфікувати факти та події; виховувати розуміння важливості різних форм підприємницької діяльності для існування та розвитку держави. Основні поняття:підприємництво, реєстрація, ліцензія. Тип уроку:вивчення нового матеріалу.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття підприємництва. 2. Організаційно-правові форми підприємництва. 3. Підприємництво в сільському господарстві. III. Закріплення нових знань і вмінь учнів IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Поняття підприємництва. Слово вчителя. Поняття «підприємництво» є знайомим кожному. Отже, в кожного є певне розуміння цього поняття. Робота в групах. Об'єдную учнів у малі групи і пропоную обговорити власне розуміння поняття «підприємництво» і сформулювати його визначення. Після обговорення представники кожної групи доповідають про результати своєї роботи. Фіксую на дошці ознаки підприємництва, які містяться у визначеннях. Після цього порівнюю запропоновані ознаки з визначенням, наведеним у підручнику, і коментую його. Робота з документом. 1) Опрацюйте текст ст. 42 Конституції України і визначте випадки обмеження права на заняття підприємницькою діяльністю. 2) Обґрунтуйте доцільність такого обмеження у зазначених випадках.
Читайте також:
|
||||||||
|