Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Закріплення вивченого матеріалу проводжу шляхом перевірки та відповідного коригування (при потребі) учнівських записів у таблиці.

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Відзначаю, що ознайомлення з нормами трудового законодавства на цьому завершено, але кожному працюючому необхідно буде поглиблювати знання в цій галузі, щоб вміти захищати свої права і використовувати можливості, які надає трудове законодавство нашої держави.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

 


УРОК № 46

Тема.Основи підприємницької діяльності.

Мета:ознайомити учнів з поняттям підприємницької діяльності, порядком створення підприємницьких структур; розвивати вміння формулювати визначення понять, кваліфікувати факти та події; виховувати розуміння важливості різних форм підприємницької діяльності для існування та розвитку держави.

Основні поняття:підприємництво, реєстрація, ліцензія.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття підприємництва.

2. Організаційно-правові форми підприємництва.

3. Підприємництво в сільському господарстві.

III. Закріплення нових знань і вмінь учнів

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поняття підприємництва.

Слово вчителя.

Поняття «підприємництво» є знайомим кожному. Отже, в кожного є певне розуміння цього поняття.

Робота в групах.

Об'єдную учнів у малі групи і пропоную обговорити власне розуміння поняття «підприємництво» і сформулювати його визначення.

Після обговорення представники кожної групи доповідають про результати своєї роботи. Фіксую на дошці ознаки підприємництва, які містяться у визначеннях. Після цього порівнюю запропоновані ознаки з визначенням, наведеним у підручнику, і коментую його.

Робота з документом.

1) Опрацюйте текст ст. 42 Конституції України і визначте випадки обмеження права на заняття підприємницькою діяльністю.

2) Обґрунтуйте доцільність такого обмеження у зазначених випадках.

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1032

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Конституція України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.239 сек.