Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

ВАРІАНТ І

Бесіда.

1) Які види соціальних норм та ознак права ви можете назвати?

2) Дайте визначення права.

3) Назвіть існуючі джерела права та визначте, які з них діють в Україні.

4) Наведіть приклади застосування різних соціальних норм.

 

ВАРІАНТ II

Завдання.

1) Визначте, які з переліку ознак стосуються норми права:

а) Встановлюються виключно державою.

б) Поступово формуються у свідомості людей, стають обов’язковими лише після того, як їх визнає більшість у суспільстві.

в) Порушення спричинює громадський осуд.

г) За порушення настає юридична відповідальність.

д) Закріплюються переважно в формі законів, інших нормативно-правових актів.

є) Носять загальнообов’язковий характер.

є) Регулюють практично всі відносини між людьми.

Узагальнюючи відповіді учнів на це завдання, визначаю, що ознаками права є ознаки «а», «в», «г», «д», «є». Указуючи на ознаку «в» наголошую, що вона притаманна як нормам права, так і нормам моралі. Це ще раз доводить тісний зв’язок норм права та моралі. Ознаки «б», «ж» — ознаки моралі.

2) У яких із названих ситуацій діють саме правові норми:

а) Водій порушив правила дорожнього руху — проїхав перехрестя на червоне світло. (Порушено правові норми.)

б) Підліток звернувся до директора школи з проханням прийняти його до 10 класу. (Будуть застосовані правові норми.)

в) Хлопець не прийшов на домовлену з товаришами зустріч. (Порушено норми моралі.)

г) Прибічники ісламу під час обіду відмовилися вживати м’ясо свинини. (Виконуються релігійні норми.)

д) Керівник партійного осередку запропонував членам своєї партії сплатити членські внески. (Вимога виконання корпоративної норми.)

є) Учитель порекомендував учневі, який зайшов у школу, зняти головний убір. (Виконання вимоги культурних норм.)

є) Члени первісної общини перед виходом на полювання виконували ритуальний танок навколо зображення тварини. (Дотримання звичаєвої норми.)

 

Виходячи з наявності резерву часу, проводжу з учнями тренінгову навчальну гру.

Тренінг.

Уявіть, що всі соціальні норми зникли, і визначте можливі наслідки цього.

Підтримую хід гри, коригую відповіді учнів і підводжу їх до розуміння важливості регулювання суспільних відносин та соціальної цінності існуючих норм, необхідності поважати норми права, моралі, інші соціальні норми.

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Підводячи підсумки уроку, наголошую на особливому значенні соціальних норм для регулювання усіх сфер життя суспільства, на необхідності та корисності знання норм права.

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1068

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела (форми) права. | VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.