Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Джерела (форми) права.

Розповідь учителя (супроводжується демонстрацією схем).

 

 

Матеріал про джерела права, які визнаються та діють в Україні, для учнів є нескладним і зрозумілим, тому його розглядаємо оглядово, з наведенням конкретних прикладів. Так, нормативно-правовий акт — Закон України «Про освіту»; нормативний договір — Конституційний договір між Верховною Радою та Президентом України в 1995 році; міжнародно-правовий акт — Конвенція про права дитини.

Схарактеризувати джерела права, які не визнаються і не діють на території України, пропонується за допомогою історико-правових прикладів. Так, розкриваючи питання про правові звичаї, доцільно розповісти учням про звичай таліону («око за око, зуб за зуб»), кровної помсти; нагадати, що саме за звичаєвим правом жили давні народи і, зокрема, стародавні слов’яни.

Пояснюючи правовий прецедент, потрібно зазначити, що він має вирішальне значення для правового життя США, Великої Британії та інших країн, які належать до так званої системи «загального права». Дія правового прецеденту не обмежена часом, тому мистецтво правознавця у названих країнах значною мірою полягає у вмінні знайти та обрати прецедент, найбільш припустимий для кожного конкретного випадку. Тобто знайти рішення суду або адміністративного органу, яке визнається прецедентом (зразком) для прийняття рішення за аналогічною справою.

Питання про релігійно-правові норми розглядаю у формі бесіди з використанням міжкурсових зв’язків.

Бесіда.

1) Назвіть випадки, коли релігійні норми діяли як норми життя держави.

2) Як ви вважаєте, чому норми ісламу за часів панування в Афганістані руху «Талібан» стали визначати все життя країни?

 


Читайте також:

  1. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  4. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  5. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  6. Аналіз доцільності фінансових інвестицій у корпоративні права.
  7. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  8. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  9. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  10. Антропологічні джерела
  11. Б/. Принципи виборчого права.
  12. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.




Переглядів: 1202

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення та ознаки права. | IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.