МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВЗакріплення вивченого матеріалу проводилось у ході уроку, не виділяючи його в самостійний етап. V. підсумки уроку З правовідносинами усі стикаються щоденно, і розуміння їх сутності допоможе у визначенні відповідних правових норм, які регулюють правовідносини. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§ 4]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. Зразки відповідей. Завдання 7. 1) Правовідносини виникають, беруть участь: фізична особа — учень та юридична — магазин; обидві сторони виявляють як правоздатність, так і дієздатність. 2) Мають місце два випадки правовідносин — токаря (фізичної особи) та заводу (юридичної особи), токаря (фізичної особи) та приватної фірми (юридичної особи); учасники правовідносин виявляють правоздатність та дієздатність. 3) Учасниками правовідносин є батько та син (фізичні особи); батько виявляє правоздатність та дієздатність, сину достатньо правоздатності. 4) Правовідносин не виникає, мають місце сімейні відносини. 5) Правовідносини виникли між дівчиною (фізичною особою) та редакцією (юридичною особою); обидві сторони виявляють правоздатність та дієздатність. 6) Правовідносини виникли між хлопцем (фізичною особою) та лікарнею (юридичною особою). Завдання 4. Галузевий інститут — інститут дарування (цивільно-правовий), громадянства (галузь конституційного права); міжгалузевий інститут — інститут приватної власності, інститут відповідальності за екологічні правопорушення.
урок № 5
Тема.Законодавство. Право і закон. Мета:сформувати в учнів поняття про законодавство, закон, нормативно-правовий акт, юридичну силу акту; формувати вміння учнів аналізувати правові акти, порівнювати юридичні факти, явища, акти; виховувати повагу учнів до законів. Основні поняття:законодавство, закон, нормативно-правовий акт, юридична сила акту. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття законодавства та його система. 2. Види нормативно-правових актів. 3. Індивідуальні та нормативні правові акти. 4. Систематизація нормативно-правових актів. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Читайте також:
|
||||||||
|