Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель аналізує роботу учнів у групах; наголошує на ролі Президента України як глави держави, на тому, що Президент України є гарантом державного суверенітету і територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав та свобод людини і громадянина.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Опрацювати текст Розділу V Конституції України.

4) Завершити роботу із заповнення стовпчиків 1—3 пропонованої на уроці таблиці.

Зразок відповіді.

Завдання 6.

Основні положення відповіді можуть бути викладені у вигляді порівняльної таблиці.

Критерії порівняння Кандидат у Президенти України Кандидат у народні депутати
Вік 35 років 21 рік
Громадянство Громадянин України Громадянин України
Час проживання на території України перед обранням 10 років 5 років
Володіння державною мовою Обов’язкове Не регламентоване
Відсутність судимості Обов’язкова Обов’язкова
Право голосу Обов’язкове Обов’язкове

Підвищені вимоги до кандидата у Президенти України пояснюються його статусом як глави держави, а також тим, що рішення Президентом приймаються одноосібно (на відміну від Верховної Ради). Отже для обґрунтованого та виваженого прийняття найважливіших для країни рішень потрібний достатній життєвий досвід.


УРОК № 31

Тема.Виконавча влада в Україні.

Мета:ознайомити учнів із завданнями виконавчої влади і поняттям «вертикаль виконавчої влади»; сформувати розуміння необхідності її створення; формувати вміння учнів аналізувати причинно-наслідкові зв’язки між явищами політико-правового життя країни; формувати вміння учнів визначати найдоцільніший шлях вирішення життєвих проблем.

Основні поняття:Кабінет Міністрів України — уряд України, місцеві державні адміністрації.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття та завдання виконавчої влади.

2. Уряд — Кабінет Міністрів України.

3. Місцеві органи виконавчої влади.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

І. організаційний МОМЕНТ


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. Iv. підсумки уроку
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок припинення повноважень Президента України. | II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.