МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
IV. ПІДСУМКИ УРОКУУчитель аналізує роботу учнів у групах; наголошує на ролі Президента України як глави держави, на тому, що Президент України є гарантом державного суверенітету і територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав та свобод людини і громадянина. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Опрацювати текст Розділу V Конституції України. 4) Завершити роботу із заповнення стовпчиків 1—3 пропонованої на уроці таблиці. Зразок відповіді. Завдання 6. Основні положення відповіді можуть бути викладені у вигляді порівняльної таблиці.
Підвищені вимоги до кандидата у Президенти України пояснюються його статусом як глави держави, а також тим, що рішення Президентом приймаються одноосібно (на відміну від Верховної Ради). Отже для обґрунтованого та виваженого прийняття найважливіших для країни рішень потрібний достатній життєвий досвід. УРОК № 31 Тема.Виконавча влада в Україні. Мета:ознайомити учнів із завданнями виконавчої влади і поняттям «вертикаль виконавчої влади»; сформувати розуміння необхідності її створення; формувати вміння учнів аналізувати причинно-наслідкові зв’язки між явищами політико-правового життя країни; формувати вміння учнів визначати найдоцільніший шлях вирішення життєвих проблем. Основні поняття:Кабінет Міністрів України — уряд України, місцеві державні адміністрації. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття та завдання виконавчої влади. 2. Уряд — Кабінет Міністрів України. 3. Місцеві органи виконавчої влади. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ І. організаційний МОМЕНТ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|