МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
IV. ПІДСУМКИ УРОКУУчитель аналізує роботу учнів у групах; наголошує на ролі Президента України як глави держави, на тому, що Президент України є гарантом державного суверенітету і територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав та свобод людини і громадянина. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ ______________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Опрацювати текст Розділу V Конституції України. 4) Завершити роботу із заповнення стовпчиків 1—3 пропонованої на уроці таблиці. Зразок відповіді. Завдання 6. Основні положення відповіді можуть бути викладені у вигляді порівняльної таблиці.
Підвищені вимоги до кандидата у Президенти України пояснюються його статусом як глави держави, а також тим, що рішення Президентом приймаються одноосібно (на відміну від Верховної Ради). Отже для обґрунтованого та виваженого прийняття найважливіших для країни рішень потрібний достатній життєвий досвід. УРОК № 31 Тема.Виконавча влада в Україні. Мета:ознайомити учнів із завданнями виконавчої влади і поняттям «вертикаль виконавчої влади»; сформувати розуміння необхідності її створення; формувати вміння учнів аналізувати причинно-наслідкові зв’язки між явищами політико-правового життя країни; формувати вміння учнів визначати найдоцільніший шлях вирішення життєвих проблем. Основні поняття:Кабінет Міністрів України — уряд України, місцеві державні адміністрації. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття та завдання виконавчої влади. 2. Уряд — Кабінет Міністрів України. 3. Місцеві органи виконавчої влади. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ І. організаційний МОМЕНТ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|