МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
IV. ПІДСУМКИ УРОКУАналізую роботу учнів у групах, роблю висновок, що саме органи місцевого самоврядування найближчі до потреб громадян і здатні суттєво вплинути на покращення їхнього добробуту. Названі органи перш за все не політичні, а саме самоврядні, тобто покликані вирішувати проблеми конкретного населеного пункту. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ _______________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. Зразок відповіді. Завдання 9. Відповідь може бути оформлена у вигляді таблиці.
УРОК № 33
Тема. Судова система України. Мета: сформувати знання учнів щодо системи розподілу влади в Україні, види судів в Україні та їх функції; виховувати повагу до судів та судових рішень; розвивати вміння складати порівняльну таблицю. Основні поняття:Конституційний Суд, суди загальної юрисдикції, загальні суди, господарські суди, адміністративні суди. Тип уроку: комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Судова система України. 2. Принципи судочинства. IV.Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Бесіда. 1) Як відбувається поділ державної влади в Україні? 2) Назвіть гілки державної влади. Фіксую на дошці назви гілок влади: законодавча, виконавча і судова. Подальшу роботу учнів організовую за одним із варіантів.
ВАРІАНТ І Бесіда. Назвіть державні органи, які належать до перелічених гілок влади. (Фіксую відповіді учнів на дошці.) ВАРІАНТ II Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|