Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальне завдання.

— Виберіть із переліку назв гілок влади ті, що належать до цих гілок влади, і відповідно розташуйте на дошці: Верховна Рада України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Президент України, Адміністрація Президента України, Кабінет Міністрів України, Міністерство освіти і науки України, Обласна державна адміністрація тощо.

Пропоную іншим учням прокоментувати з місця правильність виконання завдання. (Під час оголошення завдання або аналізу його виконання звертаю увагу учнів на те, що окремі органи можуть взагалі не належати до жодної з гілок влади.)

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Судова система України.

Слово вчителя.

Осторонь вивчення дотепер залишалася третя гілка влади — судова. Отже, саме знайомство з судовою системою України є темою поточного уроку.

Бесіда.

Назвіть випадки, у яких ви вважаєте необхідним звернутися до суду (випадки звертання до суду, відомі з повідомлень засобів масової інформації).

Доповнюю відповіді учнів прикладами роботи загальних і господарчих (в минулому — арбітражних) судів, Конституційного Суду України.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Групове та індивідуальне спорядження для походів різної категорії складності
  12. Дидактика як наука, її предмет та завдання.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ | Робота зі схемою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.