Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальне завдання.

— Виберіть із переліку назв гілок влади ті, що належать до цих гілок влади, і відповідно розташуйте на дошці: Верховна Рада України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Президент України, Адміністрація Президента України, Кабінет Міністрів України, Міністерство освіти і науки України, Обласна державна адміністрація тощо.

Пропоную іншим учням прокоментувати з місця правильність виконання завдання. (Під час оголошення завдання або аналізу його виконання звертаю увагу учнів на те, що окремі органи можуть взагалі не належати до жодної з гілок влади.)

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Судова система України.

Слово вчителя.

Осторонь вивчення дотепер залишалася третя гілка влади — судова. Отже, саме знайомство з судовою системою України є темою поточного уроку.

Бесіда.

Назвіть випадки, у яких ви вважаєте необхідним звернутися до суду (випадки звертання до суду, відомі з повідомлень засобів масової інформації).

Доповнюю відповіді учнів прикладами роботи загальних і господарчих (в минулому — арбітражних) судів, Конституційного Суду України.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Групове та індивідуальне спорядження для походів різної категорії складності
  12. Дидактика як наука, її предмет та завдання.




Переглядів: 516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ | Робота зі схемою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.