МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Iv. підсумки урокуЗвертаю увагу на те, що ставлення до підприємницької діяльності в теперішній час суттєво відрізняється від того, яке було 10-15 років тому. Підприємницька діяльність відіграє суттєву роль в економіці України. Саме тому таким важливим є правове регулювання підприємництва. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§§ 241-244]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.
УРОК № 47 Тема. Основи адміністративного права України. Мета:ознайомити учнів з поняттям адміністративного права, видами адміністративних правопорушень та стягненнями, які застосовуються за їх скоєння; визначити особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх; розвивати вміння розв'язувати юридичні задачі (ситуації) з використанням нормативно-правових актів; виховувати повагу до законодавства, розуміння неприпустимості правопорушень. Основні поняття: адміністративне право, адміністративна відповідальність, попередження, конфіскація, вилучення, адміністративний арешт. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття та джерела адміністративного права. 2. Поняття та види адміністративних правопорушень. 3. Адміністративні стягнення. Порядок притягнення до адміністративної відповідальності. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Бесіда. — Назвіть галузі права, види правопорушень, визначення правопорушення та види юридичної відповідальності. Коментую відповіді учнів і вказую, що на поточному уроці розглядатиметься тема, присвячена новій для учнів галузі права — адміністративне право. — Визначте відносини, що регулюються адміністративним правом. Під час обговорення важливо намагатися уникнути типової помилки — звуження змісту теми і адміністративного права в цілому до вивчення виключно адміністративних правопорушень та відповідальності за них.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Поняття та джерела адміністративного права. Читайте також:
|
||||||||
|