Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Iv. підсумки уроку

Звертаю увагу на те, що ставлення до підприємницької діяльності в теперішній час суттєво відрізняється від того, яке було 10-15 років тому. Підприємницька діяльність відіграє суттєву роль в економіці України. Саме тому таким важливим є правове регулювання підприємництва.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ 241-244].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

 


УРОК № 47

Тема. Основи адміністративного права України.

Мета:ознайомити учнів з поняттям адміністративного права, видами адміністративних правопорушень та стягненнями, які застосовуються за їх скоєння; визначити особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх; розвивати вміння розв'язувати юридичні задачі (ситуації) з використанням нормативно-правових актів; виховувати повагу до законодавства, розуміння неприпустимості правопорушень.

Основні поняття: адміністративне право, адміністративна відповідальність, попередження, конфіскація, вилучення, адміністративний арешт.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття та джерела адміністративного права.

2. Поняття та види адміністративних правопорушень.

3. Адміністративні стягнення. Порядок притягнення до адміністративної відповідальності.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

— Назвіть галузі права, види правопорушень, визначення правопорушення та види юридичної відповідальності.

Коментую відповіді учнів і вказую, що на поточному уроці розглядатиметься тема, присвячена новій для учнів галузі права — адміністративне право.

— Визначте відносини, що регулюються адміністративним правом.

Під час обговорення важливо намагатися уникнути типової помилки — звуження змісту теми і адміністративного права в цілому до вивчення виключно адміністративних правопорушень та відповідальності за них.

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поняття та джерела адміністративного права.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 773

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИДИ ГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРИСТВ | Робота над формуванням понять.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.