Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. ПІДСУМКИ

Оцінюю навчальну активність учнів на уроці, аналізую виконання завдань тематичного оцінювання тощо.


урок № 37

Тема.Цивільно-правові відносини.

Мета:ознайомити учнів з поняттям цивільно-правових відносин, учасниками цивільних правовідносин; формувати навички аналізу правових ситуацій з точки зору цивільного права, можливості участі в них; формувати вміння складати порівняльні таблиці; виховувати почуття відповідальності за свої рішення в цивільно-правових відносинах.

Основні поняття:правоздатність, дієздатність, фізична особа, юридична особа.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття цивільно-правових відносин.

2. Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність.

3. Поняття «юридичні особи».

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Назвіть галузі права.

2) Дайте визначення понять «дієздатність» і «правоздатність».

3) Визначте осіб, які можуть брати участь у правовідносинах.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поняття цивільно-правових відносин.

Бесіда.

— У які правовідносини найчастіше вступають громадяни?

Узагальнюю відповіді учнів, указую, що в житті кожному з них, напевно, найчастіше доводиться стикатися саме з цивільно-правовими відносинами, і відзначаю, які з названих ними ситуацій належать до цих відносин.


Читайте також:

  1. III. підсумки уроку
  2. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. Iv. підсумки уроку
  5. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. Iv. підсумки уроку
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 844

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практикум. | Розповідь учителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.