Оцінюю навчальну активність учнів на уроці, аналізую виконання завдань тематичного оцінювання тощо.
урок № 37
Тема.Цивільно-правові відносини.
Мета:ознайомити учнів з поняттям цивільно-правових відносин, учасниками цивільних правовідносин; формувати навички аналізу правових ситуацій з точки зору цивільного права, можливості участі в них; формувати вміння складати порівняльні таблиці; виховувати почуття відповідальності за свої рішення в цивільно-правових відносинах.
Основні поняття:правоздатність, дієздатність, фізична особа, юридична особа.
Тип уроку:комбінований.
Структура уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
III. Вивчення нового матеріалу
1. Поняття цивільно-правових відносин.
2. Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність.
3. Поняття «юридичні особи».
IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів
V. Підсумки уроку
VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Бесіда.
1) Назвіть галузі права.
2) Дайте визначення понять «дієздатність» і «правоздатність».
3) Визначте осіб, які можуть брати участь у правовідносинах.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Поняття цивільно-правових відносин.
Бесіда.
— У які правовідносини найчастіше вступають громадяни?
Узагальнюю відповіді учнів, указую, що в житті кожному з них, напевно, найчастіше доводиться стикатися саме з цивільно-правовими відносинами, і відзначаю, які з названих ними ситуацій належать до цих відносин.