Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Аналізую роботу учнів у групах, указую на типові помилки, наголошую, що шлях до розбудови правової держави є нелегким і успішність цього процесу певною мірою залежить від кожного громадянина.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ 8].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


урок № 9

 

Тема.Історичний розвиток держави і права.

Мета:ознайомити учнів з етапами історичного розвитку держави і суспільства; формувати вміння учнів використовувати наявні знання для аналізу та пошуку нових відомостей; виховувати розуміння логіки історичного розвитку людства та повагу до цієї історії.

Основні поняття:історичний тип держави.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Взаємозалежність між рівнем соціально-економічного розвитку суспільства і державно-правовими інститутами.

2. Влада і соціальні норми первинного суспільства.

3. Історичні типи держави, перспективи історичного розвитку.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. організаційний момент

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Згадайте визначення правової держави, назвіть її ознаки.

2) Визначте шляхи щодо вдосконалення України як правової держави.

Узагальнюю відповіді учнів і зазначаю, що матеріал уроку значною мірою базується на наявних знаннях учнів з курсу історії.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. IV. Підсумок уроку
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 730

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ | Взаємозалежність між рівнем соціально-економічного розвитку суспільства і державно-правовими інститутами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.