Аналізую роботу учнів у групах, указую на типові помилки, наголошую, що шлях до розбудови правової держави є нелегким і успішність цього процесу певною мірою залежить від кожного громадянина.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Опрацювати текст підручника [§ 8].
2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.
урок № 9
Тема.Історичний розвиток держави і права.
Мета:ознайомити учнів з етапами історичного розвитку держави і суспільства; формувати вміння учнів використовувати наявні знання для аналізу та пошуку нових відомостей; виховувати розуміння логіки історичного розвитку людства та повагу до цієї історії.
Основні поняття:історичний тип держави.
Тип уроку:комбінований.
Структура уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
III. Вивчення нового матеріалу
1. Взаємозалежність між рівнем соціально-економічного розвитку суспільства і державно-правовими інститутами.
2. Влада і соціальні норми первинного суспільства.
3. Історичні типи держави, перспективи історичного розвитку.
IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів
V. Підсумки уроку
VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ
І. організаційний момент
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Бесіда.
1) Згадайте визначення правової держави, назвіть її ознаки.
2) Визначте шляхи щодо вдосконалення України як правової держави.
Узагальнюю відповіді учнів і зазначаю, що матеріал уроку значною мірою базується на наявних знаннях учнів з курсу історії.