Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Практикум.

Визначте, чи настане відповідальність у певних ситуаціях; якщо настане — яка саме. (Підбираю приклади ситуацій, подібних тим, що використовувались на етапі закріплення нових знань і вмінь учнів на попередньому уроці.)

Бесіда.

1) Розкрийте поняття необхідної оборони і крайньої необхідності.

2) Назвіть та поясніть конституційні принципи юридичної відповідальності.

Індивідуальне завдання.

Назвіть види юридичної відповідальності. (Виконується біля дошки)

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Ознаки правової держави.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у групи і пропонує їм уявити себе дослідниками, які збираються вирушити до нової країни з метою визначити, чи існує в ній правова держава. Учитель застерігає учнів від використання підручника, зазначивши, що оцінюватимуться їхні власні думки, особистісна мотивація.

— Запропонуйте ознаки, за якими можна встановити наявність чи відсутність в країні правової держави.

По завершенні обговорення в групах представники кожної групи доповідають пропозиції, які слід фіксувати на дошці. Аналізую пропоновані ознаки і виокремлює серед них ті, які названі більшістю груп. Під час коментування визначаю ознаки правової держави:

— панування права в усіх сферах суспільного життя;

— забезпечення реального народовладдя;

— взаємна відповідальність держави і громадянина;

— гарантування та захист прав та свобод людини;

— ефективний нагляд і контроль за дотриманням норм права;

— висока правова свідомість та правова культура кожного громадянина держави.

Шляхи побудови правової держави в Україні

Вивчення питання проводжу за одним із варіантів.

 

ВАРІАНТ І

Робота в групах.

Об’єдную учнів у групи і пропоную їм під час обговорення дійти певних висновків.

— Проаналізуйте, якою мірою Україна відповідає визначенню правової держави, і запропонуйте заходи щодо досягнення Україною рівня правової держави.

Представники груп по черзі доповідають свої пропозиції. Коментую і в разі необхідності коригую відповіді учнів.

 

ВАРІАНТ II

Завдання.

Проаналізуйте матеріали засобів масової інформації й запропонуйте шляхи удосконалення політичного, правового, соціально-економічного життя України щодо досягнення нею максимальної відповідності рівню правової держави.

Доповнюю і узагальнюю відповіді учнів.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

Назвіть ознаки правової держави.


Читайте також:

  1. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. Аналітичний вираз сил і моментів.
  3. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  4. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  5. Визначення балансової вартості валюти в момент її вибуття.
  6. Вимірювання крутних моментів
  7. Вимірювання сил і крутячих моментів
  8. Виробничий процес - це сукупність взаємопов'язаних ресурсів і діяльності від моменту отримання матеріальних ресурсів до відправлення готової продукції споживачеві.
  9. Властивості вибіркових моментів
  10. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  11. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу
  12. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу




Переглядів: 562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів | V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.