Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Iv. підсумки уроку

Відзначаю, що протягом невеликого часу неможливо познайомитися з усіма видами злочинів, з метою запобігання злочинам йшлося лише про найрозповсюдженіші в першу чергу серед неповнолітніх.

V. домашнє завдання

1) Опрацювати текст підручника [§§ 255-257].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Найважливіші положення цивільного, земельного, сімейного і трудового права. Правове регулювання підприємницької діяльності», «Найважливіші положення адміністративного і кримінального права».


УРОК № 50

Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Найважливіші положення цивільного, земельного, сімейного і трудового права. Правове регулювання підприємницької діяльності», «Найважливіші положення адміністративного і кримінального права».

Мета:перевірити, поглибити, систематизувати і закріпити знання учнів; оцінити навчальні досягнення учнів.

Тип уроку:контроль знань.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент

II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень

III. Підсумки уроку

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

Індивідуальні завдання.

— Відтворіть на дошці таблиці «Скорочений і неповний робочий час», «Колективний і трудовий договори», «Припинення шлюбу шляхом розлучення і визнання шлюбу недійсним».

Фронтальне опитування.

1) Дайте визначення понять, з якими ви зустрічалися при вивченні двох останніх тем.

2) Висловіть думку щодо доцільності зниження або підвищення віку притягнення неповнолітніх до кримінальної та адміністративної відповідальності, який встановлено нині. (Відповідь обґрунтуйте.)

 

І-II РІВНІ


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 817

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в групах. | Правовий диктант (письмова робота).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.087 сек.