Відзначаю, що протягом невеликого часу неможливо познайомитися з усіма видами злочинів, з метою запобігання злочинам йшлося лише про найрозповсюдженіші в першу чергу серед неповнолітніх.
V. домашнє завдання
1) Опрацювати текст підручника [§§ 255-257].
2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.
3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Найважливіші положення цивільного, земельного, сімейного і трудового права. Правове регулювання підприємницької діяльності», «Найважливіші положення адміністративного і кримінального права».
УРОК № 50
Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Найважливіші положення цивільного, земельного, сімейного і трудового права. Правове регулювання підприємницької діяльності», «Найважливіші положення адміністративного і кримінального права».
Мета:перевірити, поглибити, систематизувати і закріпити знання учнів; оцінити навчальні досягнення учнів.
Тип уроку:контроль знань.
Структура уроку
І. Організаційний момент
II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень
III. Підсумки уроку
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
Індивідуальні завдання.
— Відтворіть на дошці таблиці «Скорочений і неповний робочий час», «Колективний і трудовий договори», «Припинення шлюбу шляхом розлучення і визнання шлюбу недійсним».
Фронтальне опитування.
1) Дайте визначення понять, з якими ви зустрічалися при вивченні двох останніх тем.
2) Висловіть думку щодо доцільності зниження або підвищення віку притягнення неповнолітніх до кримінальної та адміністративної відповідальності, який встановлено нині. (Відповідь обґрунтуйте.)