Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. ПІДСУМКИ УРОКУ

Аналізує хід гри, указую на припущені типові помилки. Серед помилок, які найчастіше зустрічаються, а також можуть бути свідомо допущені учасниками гри за пропозицією вчителя,— непроведення огляду урни для голосування перед його початком, урну не опломбовано, спроба отримання бюлетенів без пред’явлення документів, що засвідчують особу, або кількох бюлетенів.


УРОК № 51

(РЕЗЕРВНИЙ)

 

Варіант 2

Тема.Судовий розгляд кримінальних справ.

Мета:поглибити, систематизувати, закріпити знання учнів щодо розгляду кримінальних справ; формувати вміння правомірно діяти в разі зіткнення з правоохоронцями, захищати свої права у ході судового розгляду, правомірно користуючись при цьому своїми правами; виховувати повагу до суду.

Тип уроку:формування практичних навичок.

Форма уроку:гра.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Систематизація знань учнів Рольова гра «Судовий розгляд».

III. Підсумки уроку

Підготовчий етап

Клас (кабінет) заздалегідь готуються, наблизивши його обстановку до судової обстановки. Ставлю відповідним чином парти (столи), позначаю місце для «видалення» свідків тощо.

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

У разі проведення рольової гри необхідно на попередньому уроці розподілити ролі (судді, народні засідателі або присяжні, секретар судового засідання, підсудний, захисник, прокурор (державний обви-нувачувач), свідки, експерт тощо). Склад учасників гри залежить від фабули та обставин справи, що пропонується до розгляду. Розподіл ролей залежно від конкретних умов можна проводжу шляхом жеребкування, або ж ролі розподіляє сам.

II. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Вступне слово вчителя.

Повідомляю про порядок проведення гри, пропоную учням згадати стадії розгляду кримінальної справи, визначити порядок дій кожного учасника рольової гри.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. Iv. підсумки уроку
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 1043

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рольова гра «Вибори». | Рольова гра «Судовий розгляд».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.