МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рольова гра «Вибори».Діяльність комісії починається з оголошення часу, передбаченого для початку голосування. Члени комісії мають перевірити скриньку для голосування, опечатати (опломбувати) її, перевірити кількість бюлетенів і внести її до протоколу. Після виконання цих початкових дій розпочинається процес голосування. Звертаю увагу учнів на необхідність подання паспорту (іншого документу, що посвідчує особу), на те, що виборець має розписатися у списку виборців проти свого прізвища і у відривному (контрольному) талоні виборчого бюлетеня. Обов'язково ще раз пояснюю учням порядок голосування: не викреслювати прізвища, а позначити, яке обирається; не можна робити більше однієї позначки. Наголошую на необхідності заповнення бюлетеня в кабіні для таємного голосування. Таким чином, учні мають можливість оволодіти практичними навичками участі в голосуванні. Через деякий час оголошується про наближення часу завершення голосування. Визначаю дії комісії в цей момент; звертаю увагу на право завершити голосування всіх, хто знаходиться в приміщенні виборчої дільниці. (Доцільно розіграти відповідну ситуацію.) Після закінчення голосування комісія продовжує роботу. Перед підведенням підсумків пропоную звернути увагу на те, хто має право знаходитися в приміщенні дільниці під час підрахунку голосів. У наступних діях бажано розглянути процедури гасіння невикористаних бюлетенів, підрахунку кількості тих, хто проголосував за відривними талонами і підписами в списку, а також процедуру підрахунку голосів. За бажанням і наявності резерву часу на уроці розігруються декілька більш складних ситуацій, заздалегідь надавши відповідні ролі учням. Зокрема, прибуття на дільницю неписьменного чоловіка, незрячого інваліда, які не спроможні самі заповнити бюлетень; намагання отримати бюлетень для своїх родичів, спробу «підглядання» в кабіну для голосування тощо. Один з виборців, вдаючи з себе немічного, може звернутися за допомогою в заповненні бюлетеню до члена комісії. Оцінюю діяльність учнів, подаю свої зауваження та побажання щодо виконання ними своїх ролей. Читайте також:
|
||||||||
|