Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рольова гра «Вибори».

Діяльність комісії починається з оголошення часу, передбаченого для початку голосування. Члени комісії мають перевірити скриньку для голосування, опечатати (опломбувати) її, перевірити кількість бюлетенів і внести її до протоколу.

Після виконання цих початкових дій розпочинається процес голосування. Звертаю увагу учнів на необхідність подання паспорту (іншого документу, що посвідчує особу), на те, що виборець має розписатися у списку виборців проти свого прізвища і у відривному (контрольному) талоні виборчого бюлетеня. Обов'язково ще раз пояснюю учням порядок голосування: не викреслювати прізвища, а позначити, яке обирається; не можна робити більше однієї позначки. Наголошую на необхідності заповнення бюлетеня в кабіні для таємного голосування. Таким чином, учні мають можливість оволодіти практичними навичками участі в голосуванні.

Через деякий час оголошується про наближення часу завершення голосування. Визначаю дії комісії в цей момент; звертаю увагу на право завершити голосування всіх, хто знаходиться в приміщенні виборчої дільниці. (Доцільно розіграти відповідну ситуацію.) Після закінчення голосування комісія продовжує роботу. Перед підведенням підсумків пропоную звернути увагу на те, хто має право знаходитися в приміщенні дільниці під час підрахунку голосів. У наступних діях бажано розглянути процедури гасіння невикористаних бюлетенів, підрахунку кількості тих, хто проголосував за відривними талонами і підписами в списку, а також процедуру підрахунку голосів.

За бажанням і наявності резерву часу на уроці розігруються декілька більш складних ситуацій, заздалегідь надавши відповідні ролі учням. Зокрема, прибуття на дільницю неписьменного чоловіка, незрячого інваліда, які не спроможні самі заповнити бюлетень; намагання отримати бюлетень для своїх родичів, спробу «підглядання» в кабіну для голосування тощо. Один з виборців, вдаючи з себе немічного, може звернутися за допомогою в заповненні бюлетеню до члена комісії.

Оцінюю діяльність учнів, подаю свої зауваження та побажання щодо виконання ними своїх ролей.


Читайте також:

  1. Контрольована поставка як форма контролю за вчиненням злочину
  2. Контрольована та оперативна закупка як форма контролю за вчиненням злочину.
  3. Параметри будівель, конструкцій, дефектів і пошкоджень, контрольованих при обстеженні
  4. Рольова гра
  5. Рольова гра «Судовий розгляд».
  6. Рольова гра.
  7. Рольова гра.
  8. Рольова модель команди
  9. Рольова поведінка особистості.
  10. Учасники правового конфлікту: соціально-рольова і поведінкова характеристика




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. ПІДСУМКИ УРОКУ | III. ПІДСУМКИ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.