МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рольова гра «Вибори».Діяльність комісії починається з оголошення часу, передбаченого для початку голосування. Члени комісії мають перевірити скриньку для голосування, опечатати (опломбувати) її, перевірити кількість бюлетенів і внести її до протоколу. Після виконання цих початкових дій розпочинається процес голосування. Звертаю увагу учнів на необхідність подання паспорту (іншого документу, що посвідчує особу), на те, що виборець має розписатися у списку виборців проти свого прізвища і у відривному (контрольному) талоні виборчого бюлетеня. Обов'язково ще раз пояснюю учням порядок голосування: не викреслювати прізвища, а позначити, яке обирається; не можна робити більше однієї позначки. Наголошую на необхідності заповнення бюлетеня в кабіні для таємного голосування. Таким чином, учні мають можливість оволодіти практичними навичками участі в голосуванні. Через деякий час оголошується про наближення часу завершення голосування. Визначаю дії комісії в цей момент; звертаю увагу на право завершити голосування всіх, хто знаходиться в приміщенні виборчої дільниці. (Доцільно розіграти відповідну ситуацію.) Після закінчення голосування комісія продовжує роботу. Перед підведенням підсумків пропоную звернути увагу на те, хто має право знаходитися в приміщенні дільниці під час підрахунку голосів. У наступних діях бажано розглянути процедури гасіння невикористаних бюлетенів, підрахунку кількості тих, хто проголосував за відривними талонами і підписами в списку, а також процедуру підрахунку голосів. За бажанням і наявності резерву часу на уроці розігруються декілька більш складних ситуацій, заздалегідь надавши відповідні ролі учням. Зокрема, прибуття на дільницю неписьменного чоловіка, незрячого інваліда, які не спроможні самі заповнити бюлетень; намагання отримати бюлетень для своїх родичів, спробу «підглядання» в кабіну для голосування тощо. Один з виборців, вдаючи з себе немічного, може звернутися за допомогою в заповненні бюлетеню до члена комісії. Оцінюю діяльність учнів, подаю свої зауваження та побажання щодо виконання ними своїх ролей. Читайте також:
|
||||||||
|