Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рольова гра.

При проведенні цієї гри не обійтися без певних спрощень, які мають бути обумовлені заздалегідь (умовність видалення свідків, таємниці нарадчої кімнати суддів). Але основні стадії процесу (підготовча частина, судове слідство, судові дебати, останнє слово підсудного, винесення вироку) витримую. При цьому звертаю увагу на дотримання основних процесуальних норм — порядок допиту свідків, підсудного та потерпілого (зокрема неповнолітніх), забезпечення права на захист, роз’яснення прав учасників судового розгляду, порядок вирішення спірних питань суддями, зокрема винесення вироку.

До розгляду пропоную ігрові ситуації, що знайомі учням, з реальними або подібними до реальних обставинами, використовувати місцеві назви вулиць, району, школи тощо.

Координую дій учнів, вказую на припущені помилки, допомагаю у разі виникнення ускладнень.

III. ПІДСУМКИ УРОКУ

Підводжу підсумки уроку і підкреслюю, що досконале знання чинного законодавства про роботу правоохоронних органів, свої права в цій галузі допоможуть захистити себе в найрізноманітніших ситуаціях.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ __________],

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Основи конституційного ладу України», «Органи державної влади України».


УРОК № 36

Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Основи конституційного ладу України», «Органи державної влади України».

Мета:перевірити, поглибити, систематизувати і закріпити знання учнів; оцінити навчальні досягнення учнів.

Тип уроку:контроль знань.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень

III. Підсумки уроку

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПЕРЕВІРКА И ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ


Читайте також:

  1. Контрольована поставка як форма контролю за вчиненням злочину
  2. Контрольована та оперативна закупка як форма контролю за вчиненням злочину.
  3. Параметри будівель, конструкцій, дефектів і пошкоджень, контрольованих при обстеженні
  4. Рольова гра
  5. Рольова гра «Вибори».
  6. Рольова гра «Судовий розгляд».
  7. Рольова гра.
  8. Рольова модель команди
  9. Рольова поведінка особистості.
  10. Учасники правового конфлікту: соціально-рольова і поведінкова характеристика




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розгляд справ у судах. | Індивідуальні завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.