При проведенні цієї гри не обійтися без певних спрощень, які мають бути обумовлені заздалегідь (умовність видалення свідків, таємниці нарадчої кімнати суддів). Але основні стадії процесу (підготовча частина, судове слідство, судові дебати, останнє слово підсудного, винесення вироку) повинні бути витримані. При цьому звертаю увагу на дотримання основних процесуальних норм — порядок допиту свідків, підсудного та потерпілого (зокрема неповнолітніх), забезпечення права на захист, роз’яснення прав учасників судового розгляду, порядок вирішення спірних питань суддями, зокрема винесення вироку.
До розгляду пропоную ігрові ситуації, що знайомі учням, з реальними або подібними до реальних обставинами, використовую місцеві назви вулиць, району, школи тощо.
Координую дії учнів, вказую на припущені помилки, допомагаю у разі виникнення ускладнень.
III. підсумки уроку
Аналізую й оцінюю діяльність учнів, висловлюю свої зауваження.